۱۳۹۷/۰۹/۱۹
۷:۲۲ ب٫ظ

پاکسازی و امنیت بخشیدن به جبهه مقاومت همچنان از رزمندگان فاطمیون شهید گرفته و می‌گیرد.

تمرین نظامی رزمندگان فاطمیون در سوریه + عکس و فیلم

به گزارش الأمه:

«فاطمیون» قهرمانان جدید دوران مقاومت، دلاورانه ایستاده‌اند و تاریخ و جغرافیای دوران جدید را دگرگون می‌کنند. دلاوران افغانستانی نبرد با شر بزرگ روزگار ما، همچنان شهید و مجروح می‌دهند و همچنان اجازه نزدیک شدن به حرم عقلیه بنی‌هاشم(س) را نمی‌دهند.

فاطمیون در سال 1392 شمسی با تلاش‌های شهید توسلی (ابوحامد) با گردآوری 22 نفر برای دفاع از حرم تشکیل شد، تبدیل به تیپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون با نام عربی (لواء فاطمیون) شناخته می‌شوند. لشکر فاطمیون دارای چند هزار نیروی متعهد و متخصص است که به‌تصریح بسیاری از حاضران در جنگ سوریه، این لشکر عامل موفقیت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زینب(س) است.

هرچند از پایان حکومت داعش در سوریه بیش از یک سال می‌گذرد و دست خیلی از گروه‌های تروریستی و تکفیری از اشغالگری در این جغرافیا کوتاه شده است اما همچنان پاکسازی و امنیت بخشیدن به جبهه مقاومت از رزمندگان شهید گرفته و می‌گیرد، شهدایی که سرافرازانه به‌سوی همرزمانشان شتافته و به آنان می‌پیوندند.

تصاویری از  آموزش نظامی و تمرین تیراندازی رزمندگان همیشه آماده در صحنه فاطمیون در جغرافیای سوریه در ادامه قابل مشاهده است:

 

 

منبع: تسنیم