۱۳۹۸/۰۱/۱۸
۱۲:۱۰ ب٫ظ

شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی طی سخنانی خطاب به هنرمندان بر ضرورت سرمایه گذاری در زمینه پرورش توانایی ها و استعداد های هنری برای تقویت ارزش ها تاکید کرد.

توانایی و استعداد هنری باید در خدمت انسان و ارزشها باشد

به گزارش الأمه:

شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده حضرت  آیت الله سیستانی طی سخنانی خطاب به هنرمندان بر ضرورت سرمایه گذاری در زمینه توانایی ها و استعداد های هنری تاکید کرد و گفت: هنرمند مسئولیت بزرگی بر عهده دارد.

شیخ کربلایی در پنجمین جشنواره سینمایی که شبکه کربلا با حمایت آستان مقدس حسینی برگزار می کند، گفت: وظیفه شما همانند وظیفه ماست و ما تلاش می کنیم ارزش های نیکو و مبانی عدالت و احترام به حقوق دیگران را معرفی کنیم و همچنین تلاش می کنیم که حاکمان در مسیر مبانی عدالت و خدمت به انسان حرکت کنند.

وی افزود: ما در دو خط متوازی به سمت هدف واحدی حرکت می کنیم و همگی باید از توانایی ها و استعداد ها در جهت درست استفاده کنیم، امّا اگر این توانایی ها را در راه نادرست به کار ببریم موجب نابودی جامعه بشری و انسان می شویم.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: از شما می خواهم که از استعداد، توانایی و فناوری جدید در جهت خدمت به انسان استفاده کنید.

وی اشاره کرد: انسان از طریق موهبت الهی یا از طریق آموزش آکادمیک می تواند به آسانی هنرمند، کارگردان، تصویر بردار و نویسنده شود، امّا سوال مهم این است که آیا آن را در خدمت به انسان و مبانی انسانی به کار می گیرد؟.


منبع: حوزه نیوز