۱۳۹۷/۰۷/۲۲
۷:۵۷ ب٫ظ

روز سه شنبه مورخ 17/7/1397 گروه کمپین دوست داران دکتر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه (مکملین معک) برای دیدار و گفتگو به مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاذقیه حضور پیدا کردند.

جلسه گفتگو با کمپین دوستداران دکتر بشار اسد

به گزارش الأمه:

در این دیدار وابسته فرهنگی کشورمان، ضمن خوش آمدگویی به آقای دکتر "عادل ذنون" مدیرکمپین جهانی" مكملين معك العالمية لدعم سياده الرئيس بشار الاسد " (حمایت از رئیس جمهور بشار اسد را با تو تکمیل می کنیم) و هیئت همراه، از تشریف فرمایی آنان به مرکز فرهنگی تشکر و قدرانی کرد.

آقای دکتر "عادل ذنون" ضمن تاکید بر روابط بسیار متمایز و خوب میان دوکشور ایران وسوریه، از پشتیبانی های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از سوریه، مطالبی را بیان کرد و در ادامه اظهار داشت: بنده از تمامی از فعالیت های برجسته مرکز فرهنگی ایران در این مدت کوتاه تشکر می نمایم و تلاش های شما و همکاران مرکز را تحسین می کنم.

مدیر"کمپین حمایت از دکتر بشار اسد" با توجه به وجود عمق روابط فرهنگی و مشترکات فی مابین، بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه بین دوکشور برادر، در همه زمینه ها و درتمامی  سطوح تأکید کرد.

در پایان این گفتگو، ضمن مصاحبه کوتاه میان وابسته فرهنگی ج.ا.ا با خبرنگار رادیو و تلویزیون لاذقیه در خصوص تعمیق روابط فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران با سوریه، لوح تقدیر و تشکر از سوی این جمعیت به منظور تلاش های انجام شده در تقویت روابط فرهنگی و فکری میان ایران و سوریه، به رسم یاد بود به مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاذقیه، اهداگردید.

 

منبع: رایزنی فرهنگی ایران_دمشق