۱۳۹۷/۰۲/۳۰
۱۲:۲۰ ب٫ظ

شيخ 'محمد يزبك' عضو شوراي مركزي و رييس شوراي ديني حزب الله به مناسبت فرا رسيدن عيدپاك مسيحيان ماروني در ديدار با علماي مسيحي منطقه بعلبك تاكيد كرد: نبايد از طرح هاي دشمن صهيونيستي غافل شويم چراكه دشمن خواهان وحدت ما نيست.

حزب الله خطاب به مسیحیان لبنان: رژیم صهیونیستی خواهان وحدت ما نیست

بيروت،شيخ محمد يزبك روز سه شنبه بر لوم تشكيل دولت جديد در اسرع وقت تأكيد كرد و گفت: اين مسئله به يكي از درخواست هاي مهم مردم تبديل شده است.

وي با اشاره به اينكه ما قبول نمي كنيم كه لبنان تحت سرپرستي و حمايت كشورهاي بيگانه قرار بگيرد، افزود: لبنان با داشتن معادله ارتش، مردم و مقاومت، همچنان عزيز، سربلند و قدرتمند باقي خواهد ماند.

رييس شوراي ديني حزب الله با اشاره به سير تحولات در منطقه ادامه داد:ما امروز بيش از هرزمان ديگر به وحدت قلب ها و به بيداري انسانها نياز داريم.

وي تصريح كرد:بايدبا پايبندي به تعاليم حضرت مسيح(ع) سعي كنيم كه روح مان را از شر ظلم و فساد پاك كنيم تا روح آسايش و وحدت بر همه ما لبناني ها، اعراب، مسلمانان و مسيحيان سايه بيافكند.

شيخ يزبك تأكيد كرد: ما اينجا آمده ايم تا تأكيد كنيم لبنان به عنوان الگوي زندگي مسالمت آميز و منادي دوستي، محبت و صلح در جهان باقي خواهد ماند.

'الياس رحال ' اسقف مسيحيان ماروني دير الاحمر نيز طي سخناني گفت: ما حمايت خود را از معادله مقاومت، ارتش، و مردم در مواجه با توطئه هاي رژيم صهيونيستي اعلام مي كنيم؛ معادله اي كه باعث پيروزي لبنان و خواري و زبوني دشمن شده است.

وي درپايان اظهار اميدواري كرد كه صلح ، دوستي و محبت سراسر منطقه را فرا بگيرد.

 

زمان انتشار : 1390-01-13