۱۳۹۷/۰۸/۱۰
۱۱:۲۳ ق٫ظ

آستان مقدس عباسی از حضور ۲۴۰ رسانه داخلی و خارجی اعم از روزنامه ها، رادیو ها، تلویزیون و سایت ها در پوشش خبری زیارت اربعین خبر داد.

حضور ۲۴۰ رسانه عراقی و خارجی در پوشش خبری زیارت اربعین+تصاویر

به گزارش الأمه:

 آستان مقدس عباسی از حضور 240 رسانه عراقی و خارجی اعم از روزنامه ها، رادیو ها، تلویزیون و سایت ها در پوشش خبری زیارت اربعین خبر داد.

از میان این رسانه ها؛ 1100 روزنامه نگار، تدوینگر و خبرنگار بود که 250 نفر از آن از بیرون عراق آمده بودند. 10 هزار عکاس که بیشتر آنان وابسته به نهاد های رسانه ای و سایت های الکترونیکی هستند، در این مراسم حضور داشتند.

همه این رسانه ها در آستان مقدس حسینی و عباسی، منطقه بین الحرمین و قسمت های دیگر بر اساس نوع کار رسانه ای مستقر شدند و تمامی امکانات برای پوشش خبری زیارت اربعین در اختیار آنان قرار گرفت.

یکی از مسئولان آستان عباسی گفت: زیارت اربعین امسال با پوشش خبری گسترده رسانه های مختلف از داخل و خارج عراق رو به رو شد که برخی از آن رسانه ها برای اولین بار در این اجتماع جهانی حضور داشتند و از زمان ورود اولین زائران به کربلا توانستند این تصاویر حقیقی این مراسم را بازتاب دهند.

وی افزود: برای انتقال مراسم زیارت اربعین، اقدام به پخش رایگان این مراسم از طریق ماهواره کردیم و بیشتر حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع)، بین الحرمین شریفین و موکب های عزاداری زائران از دورترین نقطه جنوب کشور تا کربلا را پوشش دادیم.

 

منبع: حوزه نیوز