۱۳۹۷/۰۱/۲۶
۶:۱۵ ب٫ظ

مادر آيات القرمزي مي‌گويد: "پس از حمله پليس، ما اطلاعي از مخفيگاه دخترم نداشتيم ؛ لذا براي يافتن وي به جستجو پرداختيم. پليس هم مي‏گفت اطلاعي از وي ندارند و نيروهاي امنيتي آل خليفه كوشيدند ما را مجبور كنند كه روي يك ورقه بنويسيم كه آيات قرمزي مفقود شده است ". اين در حالي بود كه آي

خانواده شاعر بحرینی خبر شهادت او را تکذیب کردند

خانواده شاعر بحريني ضمن تكذيب خبر شهادت " آيات القرمزي " تاكيد كردند كه آيات همچنان در زندان رژيم بحرين به سر مي برد.

 

به گزارش فارس به نقل از شبكه خبري العالم ، آيات القرمزي دوشيزه و شاعر بيست ساله بحريني كه در ميدان لؤلؤه ، اشعار حماسي و انقلابي خوانده بود ، اخيرا به دست نيروهاي نظامي بحرين بازداشت و زنداني شد.

 

در روزهاي گذشته اخباري مبني بر شكنجه و آزار و اذيت اين شاعر در محافل بحرين و رسانه هاي منطقه منتشر شد و برخي منابع خبري روز پنجشنبه خبر شهادت او را منتشر كردند.

آيات القرمزي بعد از خواندن اشعاري در ذم آل خليفه در ميدان لؤلؤه منامه، بارها نامه‏ها و ايميل‏هاي تهديدآميز دريافت كرد؛ تا اينكه در اواخر ماه مارس -( اوايل فروردين) مزدوران حكومت بحرين با حمايت دژخيمان آل سعود دو بار به منزل شاعر جوان بحريني يورش بردند.

مزدوران پس از ناكامي در دستگيري آيات خانواده و بستگان وي را تهديد كردند كه محل اختفاي آيات قرمزي را به آنها بگويند وگرنه خانه را بر سرشان خراب خواهند كرد.

مادر آيات القرمزي مي‌گويد: "پس از حمله پليس، ما اطلاعي از مخفيگاه دخترم نداشتيم ؛ لذا براي يافتن وي به جستجو پرداختيم. پليس هم مي‏گفت اطلاعي از وي ندارند و نيروهاي امنيتي آل خليفه كوشيدند ما را مجبور كنند كه روي يك ورقه بنويسيم كه آيات قرمزي مفقود شده است ". اين در حالي بود كه آيات از سوي مزدوران دژخيم بازداشت شده و تحت شكنجه و آزار قرار داشت.

حدود پنج روز پيش شخص ناشناسي با خانواده آيات تماس گرفت و اعلام كرد كه وي به كما رفته و در بيمارستان ارتش بستري است.

بعد از اين تماس، پزشكان بيمارستان ارتش نيز تأئيد كردند كه آيات القرمزي بعد از شكنجه و تجاوزهاي مكرر، به كما رفته است.

 

زمان انتشار : 1390-02-02