۱۳۹۷/۰۲/۳۱
۳:۵۲ ب٫ظ

المصری در بخش دیگری از این اظهارات خود تصریح کرد که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و نابودی افتاده است و ما با اهداء خون و جان رهبران و مبارزان خود پرچم فلسطین و لوای سبز را بر فراز مسجد مبارک الاقصی و تل الربیع (تل آویو) آزاد شده به اهتزاز درخواهیم آورد.

خون شهدای مرزها مرحله جدیدی از نابودی اسرائیل را رقم زد

المصری، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که خون شهدای مناطق مرزی فلسطین اشغالی با سوریه و لبنان، سرآغاز مرحله جدیدی از نزدیک شدن زمان نابودی رژیم صهیونیستی را رقم زد.

مشیر المصری دبیر فراکسیون پارلمانی تغییر و اصلاح وابسته به جنبش حماس روز سه شنبه (7/6/2011) که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوادث روی داده در منطقه اشغالی بلندی های جولان برگزار شد، خاطر نشان کرد که «دشمن باید بداند که ریخته شدن خون های پاک در مرزهای فلسطین با سوریه در منطقه اشغالی جولان و یا هر مکان دیگر، نشانگر این است که امت وارد مرحله جدیدی می شود و ملت (فلسطین) به حق دائمی و فراموش نشدنی خود دست می یابد.

المصری در بخش دیگری از این اظهارات خود تصریح کرد که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و نابودی افتاده است و ما با اهداء خون و جان رهبران و مبارزان خود پرچم فلسطین و لوای سبز را بر فراز مسجد مبارک الاقصی و تل الربیع (تل آویو) آزاد شده به اهتزاز درخواهیم آورد.

وی با نثار درود به روح شهدای قهرمان مرزهای فلسطین اشغالی با منطقه جولان سوریه و مرزهای لبنان تاکید کرد که صاحبان حق مشروع مقابله با رژیم صهیونیستی حق عبور از تمامی مرزهای فلسطین اشغالی را دارند و مرزها همواره باز خواهند ماند و دشمن صهیونیستی از سرزمین فلسطین خارج خواهد شد.

این رهبر جنبش حماس همچنین اظهار داشت که «کودکان هم این مسائل را از یاد نمی برند و سرزمین و منازل و مزارع و سخنان آباء و اجداد خود را به یاد دارند. حق بازگشت، حق مشروع و مقدس نسل های مختلف ملت فلسطین است و به کوری چشم دشمن، آنها در نهایت به شهر و دیار و خانه و کاشانه خود که از آن بیرون رانده شده اند، بازخواهند گشت.

المصری تصریح کرد که این راهپیمایی ها و تحرکاتی که در سالروز فاجعه و اشغال قدس برگزار شد و در جریان آنها تعدادی از تظاهر کنندگان در مرزهای فلسطین اشغالی به شهادت رسیدند، نشانگر این است که منازعه با دشمن صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شده که حامل این پیام است «غده سرطانی (رژیم صهیونیستی) در آینده نزدیک نابود خواهد شد.

وی خاطر نشان شد که این راهپیمایی ها و تحرکات زمینه را برای بازگشت 5 میلیون آواره فلسطینی به خانه و کاشانه خود فراهم خواهد کرد و دشمن صهیونیستی، فاجعه ای نه تنها برای فلسطین، بلکه برای کل امت و بشریت است و نابودی آن وظیفه شرعی و انسانی و اخلاقی است.

این رهبر فلسطینی تاکید کرد که تشدید حملات رژیم صهیونیستی بدین معناست که این رژیم به اوج قله سلطه طلبی رسیده است و پس از آن به قعر دره نابودی در زیر قدم های مبارزان فلسطینی سقوط خواهد کرد. 

گفتنی است که در جریان تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیستی به سمت تظاهر کنندگان سالروز اشغال قدس در منطقه اشغالی جولان سوریه، 24 نفر شهید و بیش از 280 نفر زخمی شدند.

 

زمان انتشار : 1390-01-01