۱۳۹۷/۰۲/۰۵
۱۰:۲۵ ب٫ظ

«با یک بدوی ازدواج کردم» داستان زندگی زنی است به نام مارگریت فان گیلدر ملسن که داستان دختری را روایت می‌کند که به دین مبین اسلام می‌گرود.

معرفی کتاب

داستانی مستند از اسلام گرایی یک دختر نیوزلندی

اسلام آخرین دین آسمانی است که از جانب خداوند برای هدایت انسان فرستاده شده است و از آنجا که اصل و اساس این دین بر اساس فطرت انسان بنا نهاده شده است هر روح پاک و هر وجدان آزاده‌ای را به خود جلب می‌کند. جالب آن است در حالی که برخی از مردم کشورهای اسلامی به کشورهای اروپائی می‌روند و دین را به فراموشی می‌سپارند، برخی روح‌های بیدار از غرب می‌آیند و اسلام را می‌پذیرند.

«با یک بدوی ازدواج کردم» داستان زندگی زنی است به نام مارگریت فان گیلدر ملسن که داستان دختری را روایت می‌کند که به دین مبین اسلام می‌گرود.

به گزارش سایت البوابه کتاب «با یک بدوی ازدواج کردم» داستانی است که درصدر پرفروش ترین کتاب‌ها قرار گرفته است. دختری از کشور نیوزلند به دیدن آثار باستانی بترا واقع در کشور اردن می‌رود و در آن جا با یک بدوی غارنشین ازدواج می‌کند. این دختر پس از ازدواج با این بدوی غارنشین اسلام می‌آورد و زندگی‌نامه خود را می‌نویسد و در آن خاطرات زندگی خود را در دو دوره پیش از اسلام و پس از پذیرفتن اسلام روایت می‌کند.

 

چاپ کتاب شعری با عنوان دیوانه دختر روستا

سایت البوابه در خبر دیگری نوشت که موسسه انتشاراتی شمس در قاهره پایتخت مصر، اخیرا یک مجموعه شعری از عیسی حموتی به چاپ رسانده است. «دیوانه دختر روستا» در 124 صفحه در سایز متوسط بیست و سه شعر از این شاعر مراکشی را دربرمی‌گیرد.

شعرهای این مجموعه از عیسی حموتی بسیار دردناک و آمیخته با غم و اندوه می‌باشند. شاعر در تک‌تک شعرها و تک تک کلمات از غم و اندوه و رنج خود می‌نویسد. رنج و اندوهی که گاه شخصی است و گاه از جامعه گرفته شده است. این دیوان در بحرهای خلیلی نوشته شده است و بحرهایی چون رمل و کامل و همچنین رجز بحرهایی است که شاعر در وزن آن‌ها شعرهایش را سروده است.  

 

زمان انتشار : 1391-02-12