۱۳۹۷/۰۲/۲۶
۸:۴۵ ب٫ظ

در همین شرایط، وبلاگ‌نویسان ارزشی طرح شعارهایی در خصوص بحرین را در بازی‌های آینده تیم‌های ایرانی با تیم‌های سعودی مطرح کرده‌اند که جا دارد مورد توجه جدی واقع شود. این طرح قرار است روز ۱۳ اردیبهشت در دیدار پیروزی با التحاد سعودی عملی شود.

دفاع ازمظلومیت بحرینی ها در ورزشگاه آزادی

تیم‌های فوتبال آل سعود که حالا پس از مدت‌ها عشوه طنازانه پذیرفته‌اند که برای برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا طبق وظیفه مندرج در قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، پای به عرصه خاک ایران بگذارند، نادانسته میدانی بزرگ را گشودند تا ملت ایران صدای مظلومیت مردم بحرین را به گوش جهانیان برساند.

به گزارش جهان از آنجا که فوتبال پدیده‌ای سخت مورد توجه است، می‌تواند به صحنه‌ای برای بیان نظرات بیان شود. یادمان باشد که اولین بار که علیه اسراییل در ایران شعار داده شد، بازی ایران و تیم فوتبال رژیم صهیونیستی در دهه ۱۳۵۰باز می گردد که طی آن برخی طرفداران در استادیوم شهید شیرودی (امجدیه سابق) شعار دادند: "با اره بردیدند سر موشه دایان را". دایان آن روز از نزدیک شاهد مسابقه بود و تیمش بازی را به ایران واگذار کرده بود!

در همین شرایط، وبلاگ‌نویسان ارزشی طرح شعارهایی در خصوص بحرین را در بازی‌های آینده تیم‌های ایرانی با تیم‌های سعودی مطرح کرده‌اند که جا دارد مورد توجه جدی واقع شود. این طرح قرار است روز ۱۳اردیبهشت در دیدار پیروزی با التحاد سعودی عملی شود.

مظلومیت رسانه‌ای شیعیان بحرین پدیده‌ای جدی است که باید به هر طریق ممکن این معضل بزرگ را حل کرد و جنایات آل سعود در این کشور را به گوش جهانیان رساند. همکاری هواداران فوتبال، راه حل این مشکل را پدید آورد و دیپلماسی فوتبالی، اینجاست که می‌تواند به کار آید.

 

زمان انتشار : 1390-01-01