۱۳۹۷/۰۲/۰۵
۱۱:۳۵ ق٫ظ

منابع خبري گزارش دادند كه در ادامه رويكرد دوگانه مديران الجزيره در قبال مردم بحرين يك مجري و يك خبرنگار ديگر از اين شبكه استعفا دادند.

دو تن دیگر از نیروهای سرشناس الجزیره استعفا دادند

به نقل از شيعه آنلاين، "فيصل قاسم " مجري سرشناس شبكه الجزيره و "عباس ناصر " خبرنگار اين شبكه از سمت خود بخاطر رفتار دوگانه شبكه الجزيره از سمت خود استعفا دادند.

فيصل قاسم مجري برنامه جنجالي "تجاه المعاكس " است كه از پربيننده‌ترين برنامه‌هاي شبكه الجزيره است و اين مسئله ضربه سختي براي اين شبكه خواهد بود؛ وي در اعتراض به رويكرد دوگانه شبكه الجزيره در قبال انقلاب هاي مردمي و سكوت در مورد جنايات رژيم آل خليفه در بحرين از سمت خود استعفا داده است.

منابع خبري اين استعفا را ضربه‌اي محكم بر شبكه الجزيره دانستند چراكه روز گذشته نيز غسان بن جدو مدير دفتر الجزيره در بيروت نيز از سمت خود استعفا داد.

اين افراد تاكيد كرده‌اند كه موضع‌گيري‌هاي الجزيره در قبال مسائل سوريه مغرضانه و تحريك كننده است و در حال پيگيري براي ضربه زدن به مقاومت هستند.

به عقيده ناظران سياسي رويكرد دوگانه الجزيره و تلاش اين شبكه براي تحريك اوضاع در سوريه منجر به ريزش بخش زيادي از طرفداران اين شبكه شده است، چراكه اين شبكه شهرت خود را مديون حمايت از مواضع مقاومت بوده است.

 

زمان انتشار : 1390-02-05