۱۳۹۷/۰۳/۰۵
۸:۴۷ ب٫ظ

«برزيل سرخ» محصول مشترك جديد در كشور برزيل و فرانسه كه با هزينه‌اي 12 ميليون دلاري جلوي دوربين مي‌رود، يكي از بزرگ‌ترين و پرخرج‌ترين محصولات مشتركي است كه هنرمندان اين دو كشور توليد مي‌كنند.

دو کارگردان برزیلی و کانادایی«برزیل سرخ» را می‌سازند

شركت برزيلي ريوفيلمه كه تهيه كننده برزيلي اين فيلم است اخيرا فعاليت گسترده‌اي را براي جذب هنرمندان و سرمايه‌هاي بين‌المللي به اين كشور و قاره آمريكاي لاتين آغاز كرده است.

اوليور مارچال بازيگر و فيلم‌ساز برزيلي «برزيل سرخ» را بازي و كارگرداني مي‌كند و سيلوين آرچامبالت فيلم‌ساز كانادايي كارگردان مشترك اين فيلم است.

قصه «برزيل سرخ» در سال 1550 ميلادي اتفاق مي‌افتد و كل صحنه‌هاي آن در كشور انگلستان و برزيل فيلم‌برداري خواهد شد.

حال و هواي تاريخي فيلم در ارتباط با جنگ‌هاي قومي و مذهبي است كه در آن دوران در كشور برزيل رخ داد و باعث ويراني بسياري شد. طرف برزيلي فيلم اصرار دارد زبان آن اسپانيايي باشد و براي نمايش بين‌المللي دوبله و زيرنويس شود.

سازندگان «برزيل سرخ» مي‌گويند با اين فيلم توجه صنعت بين‌المللي سينما به لوكيشن‌هاي جذاب و امكانات فني هنري برزيل جلب خواهد شد.

تحليل‌گران اقتصادي سينما هم اظهار اميدواري مي‌كنند كه اين محصول پرخرج، باعث رونق خوبي در جدول گيشه نمايش سينماهاي برزيل شده است.

به دليل پرخرج بودن فيلم و نگراني تهيه كنندگان آن در باب موفقيت با هم موفقيت مالي آن، قرار است يك مجموعه تلويزيوني هم از اين فيلم تهيه و توليد شود.

اين مجموعه در 3 قسمت 50 دقيقه‌اي ساخته مي‌شود كه شامل صحنه‌هاي زيادي مي‌شود كه در نسخه سينمايي «برزيل سرخ» وجود نخواهد داشت.

تهيه كنندگان فيلم مي‌گويند فروش مجموعه تلويزيوني «برزيل سرخ» به شبكه‌هاي تلويزيوني برزيل و بقيه كشورهاي آمريكاي مركزي و لاتين بخش مهمي از سرمايه توليد آن را برمي‌گرداند.

تهيه كنندگان و هنرمندان صنعت سيماي برزيل در يك سال اخير فعاليت در زمينه معرفي امكانات سينمايي خود را به شدت افزايش داده‌اند و حركت اخير شركت فيلم‌سازي ريوفيلمه هم در همين زمينه است.

 

 

زمان انتشار : 1390-01-31