۱۳۹۸/۰۱/۱۹
۱:۰۳ ب٫ظ

نشستی با عنوان بررسی نحوه توسعه جذب گردشگران و زائران کویتی به شهرهای کشورمان با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت و جمعی از مدیران آژانس های سیاحتی و دفاتر مسافرتی معتبر در این کشور برگزار شد.

راهکارهای جذب گردشگران کویتی بررسی شد

به گزارش الأمه:

 محمد ایرانی سفیر کشورمان در کویت در ابتدای این نشست به تشریح امکانات فراهم شده در صنعت توریسم از قبیل زیارت عتبات مقدس در مشهد، قم و شیراز و گردشگری سلامت با استفاده از بیمارستان های فوق پیشرفته و مجهز به مدرن ترین تجهیزات نوین پزشکی، با قیمت های رقابتی و مناسب و همچنین اهمیت سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی در زمینه هتل سازی و احداث اماکن رفاهی پرداخت.


وی افزود: شهرهای ایران علاوه بر دارا بودن منابع و جاذبه های متعدد و مختلف مذهبی، فرهنگی و باستانی، توانسته است به لحاظ گردشگری سلامت به دلیل داشتن پزشکان حاذق و متبحر، مسافران زیادی را از کشورهای خارجی جذب کند و در این باره، سهم گردشگران کویتی با توجه به نزدیکی مسافت راه پایین است.

در حاشیه این مراسم نصیر ملت عضو شورای شهر اصفهان نیز که در کویت به سر می برد در مورد امکانات سیاحتی این شهر باستانی توضیحاتی ارائه کرد.


وی اصفهان را نماد همزیستی ادیان و مذاهب آسمانی خواند و با توجه به توافقنامه خواهرخواندگی اصفهان و کویت، خواستار سفر فعال تر گردشگران کویتی به اصفهان و گسترش داد و ستد تجاری و سرمایه گذاری بازرگانان کویتی در این شهر تاریخی شد.


در پایان این نشست، سفیر و مسئولان بخش کنسولی نمایندگی کشورمان در کویت به سئوالات مدیران آژانس های سیاحتی در مورد راهکار گسترش جذب سیاحان به شهرهای ایران و نحوه راه اندازی تور گردشگری سلامت به منظور استفاده بهینه از امکانات پیشرفته درمانی کشورمان پاسخ دادند.

 

منبع: ایرنا