۱۳۹۸/۱۰/۰۳
۱۲:۴۲ ب٫ظ

رایزنان فرهنگی برتر ایران در خارج از کشور طی مراسم هفته پژوهش در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی معرفی شدند.

رایزنان فرهنگی برتر در خارج از کشور معرفی شدند

به گزارش الأمه:

مراسم هفته پژوهش امروز، دوم دی‌ماه، با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل و ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در حسینیه «الزهرا(س)» این سازمان برگزار شد.

در این مراسم رایزنان فرهنگی برتر ایران در دو بخش فعالیت‌های پژوهشی و رصد و پایش محیط فرهنگی محل مأموریت معرفی و تجلیل شدند.

در حوزه آسیا و اقیانوسیه، حسین دیوسالار، رایزن فرهنگی ایران در توکیو در بخش فعالیت‌های پژوهشی و رایزنی فرهنگی ایران در بیشکک، پایتخت قرقیزستان در بخش رصد و پایش محیط فرهنگی محل مأموریت به عنوان رایزنان برتر شناخته شدند.

در حوزه آفریقایی ــ عربی نیز رایزنی فرهنگی ایران در دمشق به خاطر فعالیت‌های پژوهشی و رایزنی فرهنگی ایران در بغداد در بخش رصد و پایش محیطی رایزنان برتر اعلام و تجلیل شدند و جوایزی به نمایندگان آنان اهدا شد.

همچنین رایزنی فرهنگی ایران در پاریس در بخش فعالیت‌های پژوهشی و رایزنی فرهنگی ایران در برلین نیز در بخش رصد و پایش محیطی در حوزه اروپا و آمریکا برتر اعلام و تجلیل شدند.

افتتاح نمایشگاه تخصصی آثار حوزه نشر بین‌الملل، رونمایی از تازه‌های نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت امور خارجه و رونمایی از الگوی جایزه ملی پژوهش در حوزه بین‌الملل و روابط خارجی از دیگر بخش‌های مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بود.

 

منبع: ایکنا