۱۳۹۸/۱۰/۱۸
۱۰:۱۸ ق٫ظ

رزمنده فاطمیون در مراسم تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: او غریب پرور بود و هوای فاطیمون که اهل افغانستان هستند را داشت و به ما احترام می‌گذاشت. او آدمی شریف، مومن و با تقوا بود.

رزمندگان فاطمیون راه “شهید سلیمانی” را تا شهادت ادامه می‌دهند

به گزارش الأمه:

در مراسم تشییع سرباز ولایت در تهران "شهید حاج قاسم سلیمانی" در کنار چهره های ماتم زده و به فکر فرو رفته هم وطنانمان به گروهی برخورد می کنم که مظلومانه و با نگاه های همراه با سکوت معنا دار پرچم های بلند فاطمیون را به دست گرفته و در میان سیل عظیم جمعیت مشتاقان "حاج قاسم " آنها را به حرکت در می آورند.

فاطمیون رزمندگان افغانستانی هستند که مظلومانه در سال هایی که جبهه مقاومت به مبارزه با تروریست های تکفیری می پرداخت داوطلبانه به جبهه ها اعزام شدند و همواره مورد اتهام از سوی گروه های مختلف قرار گرفتند. گروهی از آنها در طول این سال ها به شهادت رسیده و گروهی اسیر شده و به بدترین وجه ممکن به گفته برخی از رزمندگان فاطمیون به شهادت رسیدند.

غم و اندوه خاصی که در چهره برادران افغانستانی فاطیمون موج می زد ما را ترغیب به گفت و گو با یکی از رزمندگان کرد. گویی اکثر آنها تمایل به گفت و گو و گزارش خدماتشان نداشتند اما غم از دست دادن سردار غریب پرورشان که همواره با آنها با احترام برخورد می کرد و به قول خودشان خیلی هوایشان را داشت در چهره آنها موج می زد گویی یکی از عزیز ترین نزدیکان خود را از دست دادند.

سید هاشم علوی از رزمندگان فاطمیون در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه پیرامون شخصیت شهید سردار سلیمانی در دیدار کوتاهی که با وی و دیگر همرزمانش داشته گفت: شهید سردار سلیمانی فردی مهربان، خوش برخورد و خوش اخلاق بود و در دیدار با رزمندگان فاطمیون آنها را مورد تفقد و توجه خود قرار می داد.

وی در خصوص مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی گفت: او غریب پرور بود و هوای فاطیمون که اهل افغانستان هستند را داشت و به ما احترام می گذاشت. او آدمی شریف، مومن با تقوا بود و هفته ای یکی دوبار به جبهه ها سر می زد.

سید هاشم ادامه داد: قبل از اینکه من به ایشان سلام کنم ایشان در برخورد با من با روی خوش سلام و احوالپرسی می کرد . من ایشان را سال گذشته در ایام اربعین در یک حسینیه و موکبی در شهر شلمچه دیدم و آنجا در جمعی که بودیم همه در کنار یکیدیگر غذا خوردیم .

رزمنده فاطمیون گفت: ایشان بسیار به امور رزمندگان فاطمی رسیدگی و توجه داشتند و از زمانی که خبر شهادت ایشان را شنیدم بسیار ناراحت هستم و حالم خیلی بد است.

سید هاشم گفت: دوستان ما همچنان به جبهه های نبرد اعزام می شوند  من نیز تاکنون ۳ بار به جبهه سوریه و منطقه حلب اعزام شدم و در جبهه های سوریه پسر عمو و پسر عمه ام به شهادت رسیدند.

وی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده گفت: ما در راه حاج قاسم سلیمانی قدم برمی داریم تا آنجا که ما هم به درجه شهادت نائل شویم.

رزمنده فاطمیون  در خصوص اوضاع امنیتی سوریه  در شرایط کنونی گفت: اوضاع امنیتی سوریه تقریبا بهتر شده و من خود چند بار به حرم سیده زینب(سلام الله علیها ) مشرف شدم.

 

منبع: حوزه نیوز