۱۳۹۷/۱۱/۱۶
۲:۰۵ ب٫ظ

مدیر تولید برنامه‌ها و مستندهای هیسپان‌تی‌وی به بهانه ورود به هشتمین سال تاسیس این شبکه، درباره مهمترین برنامه‌هایی که در سال گذشته با استقبال مخاطبان مواجه شده و برنامه‌هایی که قرار است به زودی رنگ آنتن به خود بگیرند، توضیح داد.

رنگ آنتن هیسپان‌تی‌وی در سال جدید

به گزارش الأمه:

 فهیمه اسماعیل‌پور درباره مستندهای مهم تولیدی هیسپان‌تی‌وی گفت: مهمترین مستندهایی که در سال گذشته به عنوان تولیدی هیسپان‌تی‌وی پخش شد، موضوعاتی مانند انتخابات برزیل، ونزوئلا، مکزیک، قاچاق مواد مخدر، کاروان مهاجرانی که به آمریکا رفتند و ... را شامل می‌شد و اخیراً به بهانه چهل سالگی انقلاب مستندی تهیه شد که صدای انقلاب و اهمیت این رویداد را از زبان شخصیت‌های رسانه‌ای آمریکای لاتین بازگو می‌کرد که به زودی به پخش هم خواهد رسید.

وی در خصوص اولین تجربه مشترک تولید برنامه با شبکه‌ای ونزوئلایی، تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که برای اولین بار از معاونت برون مرزی ایران به روی آنتن رفته، برنامه «نبض» هیسپان تی وی بود که ما این برنامه را به صورت مشترک با شبکه تله سور ونزوئلا تهیه و تولید کرده ایم که با موضوع نفت و انرژی با حضور کارشناسان دو کشور به روی آنتن می‌رود. درباره پربیننده‌ترین و مهم‌ترین برنامه هایی نیز که در سال گذشته به روی آنتن رفت و بازخوردهای خوبی از آن داشتیم می‌توانم به ویژه برنامه‌ای با موضوع انتخابات مکزیک با اجرای خولیو آستیرو اشاره کنم که مجری این برنامه از روزنامه‌نگاران مطرح مکزیک بود و علاوه بر این، میهمانانی که به واسطه حضور خولیو به برنامه می‌آمدند به افزایش مخاطبان این برنامه به شدت کمک کرده بود.

مدیر تولید برنامه‌ها و مستندهای هیسپان‌تی‌وی از برنامه‌هایی که قرار است به زودی به پخش این شبکه با موضوعات اسلام، شوخی با شخصیت‌های سیاسی دنیا و عوامل اسراییل، برسند بیشتر توضیح داد: برای سال جدید میلادی نیز ما برنامه‌های متنوعی در حال تهیه و تدوین داریم که «اسلام دات کام» نمونه ای از این برنامه‌هاست. این برنامه که در قم ضبط می‌شود، با اجرای سهیل اسعد، مجری و کارشناس مذهبی هیسپان‌تی‌وی با موضوعاتی مانند ماه رمضان، اخلاق و زندگی پیامبر(ص) و در کل موضوعاتی که معرفی کلی از اسلام برای مخاطبان برنامه داشته باشد، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. یک برنامه طنز سیاسی نیز در آرژانتین در حال تهیه است که سعی دارد بنا بر موضوع برنامه با شخصیت‌های مطرح سیاسی شوخی کند که این برنامه با اجرای ام. اچ. سلمان احتمالا تا یک ماه آینده به مرحله پخش برسد. ما یک برنامه با موضوع خاص اسرائیل و فلسطین در حال تهیه داریم که یائیر سیبل که اتفاقا یهودی است قرار است این برنامه را اجرا کند. موضوعاتی مانند تجارت اسلحه، تولیدات هسته‌ای اسرائیل و ... از موضوعاتی است که در این برنامه به آنها اشاره خواهد شد.

وی در خصوص آخرین تغییرات پیش آمده در هیسپان‌تی‌وی گفت: ما به زودی تغییراتی در کنداکتور پخش خود ایجاد خواهیم کرد؛ اجرای خبر به صورت ایستاده و بخش خبری soft احتمالا به کنداکتور اضافه خواهد شد. قرار است یک بازطراحی در استودیوی خبر خود داشته باشم و برای جذابیت بیشتر و بازخوردهایی که از مخاطبان خود گرفته ایم، تغییراتی نیز در گرافیک شبکه و برنامه‌ها خواهیم داشت که امیدوارم همه این‌ها به جذب مخاطبان بیشتر و هدفی که داریم ختم شود.


منبع: تسنیم