۱۳۹۷/۰۸/۳۰
۱۲:۴۳ ب٫ظ

مستند سینمایی «پایان مأموریت» با موضوع رشادت‌های لشکر فاطمیون سوریه در خبرگزاری فارس رونمایی شد.

رونمایی از رشادت‌های لشکر فاطمیون در مستند «پایان مأموریت»

به گزارش الأمه:

 مستند سینمایی «پایان مأموریت» با موضوع رشادت‌های لشکر فاطمیون سوریه امروز ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور حجت‌الاسلام ساسان فلاح‌‌فر تهیه‌کننده و کارگردان این مستند در خبرگزاری فارس رونمایی شد.

دنیای استکبار، داعش را برای امنیت بیشتر خود تشکیل داد

در این مراسم حجت‌الاسلام فلاح‌فربا تبریک سالروز پایان حکومت داعش اظهار داشت: سال گذشته  قاسم سلیمانی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری از بین رفتن حکومت داعش را تبریک گفتند. در این پیروزی جبهه جهانی مستضعفین که امام(ره) فرمودند تشکیل و موجب این پیروزی بزرگ شد.

 


وی با بیان اینکه دنیای استکبار، داعش و جنگ سوریه را برای امنیت بیشتر خود تشکیل داد، افزود: داعش برای امنیت بیشتر اسرائیل در منطقه و پیروزی بر مردم بی‌دفاع فلسطین تشکیل شد. دشمنان تصور می‌کردند با این اقدام می‌توانند اتحاد نیروهای دفاعی را از بین برده و بر آن‌ها غلبه کنند، اما به لطف خداوند در کنار نیروهای سپاه قدس و جبهه مقاومت، نیروهای حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون و حیدریون نیز تشکیل و تقویت شدند تا داعش را از بین ببرند.

۳ ماه تلاش برای تولید مستند «پایان مأموریت» 

حجت‌الاسلام فلاح‌فربا اشاره به ساخت فیلم مستند «پایان مأموریت» خاطر نشان کرد: مراحل تصویربرداری این‌ مستند حدود ۴۰ رو به طول انجامید و کارگردانی و داستان‌پردازی مجدد آن حدود ۳۵ روز زمان بُرد که در مجموع ۳ ماه این مستند به طول انجامید. البته به دلیل مسائل امنیتی نمی‌شد در زمان حیات «صفر صیفی» یکی از فرمانده‌های لشکر فاطمیون این مستند را منتشر کرد اما اکنون با شهادت این فرمانده فاطمیون در دیرالزور، ما توانستیم اقدام به انعکاس و‌ رونمایی از مستند «پایان مأموریت» کنیم.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم فضا باز شود تا بتوانیم درباره مقاومت صریح‌تر صحبت کنیم، گفت: طی این سال‌ها بسیاری از مناطق سوریه به دست فاطمیون آزاد شد. سال گذشته در عملیات بادیه و اتفاقاتی که موجب پایان سیطره داعش شد، مقرهای اصلی داعش از بین رفت و‌ حکومت آنها متلاشی شد که ما این اقدام را مدیون لشکر فاطمیون هستیم. 

 

نادر طالب‌زاده که پیش‌تر برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی کرده بود، به دلیل بیماری در این جمع حاضر نشد.

 

منبع: فارس