۱۳۹۷/۰۱/۲۷
۸:۲۷ ب٫ظ

اين بيانيه مي‌افزايد: در حالي كه غرب تمام توان رسانه‌اي خود را معطوف به اعدام يك زن قاتل و جنايتكار در ايران مي‌كند، ده‌ها و بلكه صدها زن بي گناه در يمن و بحرين به واسطه جاه طلبي حكام زورگويشان در بند و اسارت افتاده‌اند و هيچ صداي اعتراضي از سوي مجامع بين‌المللي همچون سازمان ملل

زنان باردار بحرینی را در زندان‌های مخوف نگهداری می‌کنند

در بيانيه جنبش بانوان مسلمان در اعتراض به كشتار زنان بحرين آمده است: زنان باردار بحريني را در زندان‌هاي مخوف نگهداري مي‌كنند و مردانشان را زير شكنجه به شهادت مي‌رسانند و شبانه به خانه‌هاي مردم ريخته و ايجاد رعب و وحشت مي‌كنند.

در بيانيه جنبش بانوان مسلمان در اعتراض به قتل و حبس زنان منطقه به دست ديكتاتورهاي دست نشانده آمده است: آقاي بان كي مون دبير كل سازمان ملل متحد، پس از تغيير و تحولات عظيم سياسي و اجتماعي در منطقه خاورميانه بار ديگر شاهد رفتارهاي غيرقابل توجيه از سوي مدعيان غربي دموكراسي و آزادي و در رأس آن آمريكا و سازمان ملل بوديم. رفتارهايي كه براي هر انسان آزاده‌اي سؤالاتي جدي و بي‌پاسخ را پديد مي‌آورند و اين نامه درصدد بيان بخش كوچكي از اين تناقضات از جانب «جنبش بانوان مسلمان» است.

اين بيانيه مي‌افزايد: در حالي كه غرب تمام توان رسانه‌اي خود را معطوف به اعدام يك زن قاتل و جنايتكار در ايران مي‌كند، ده‌ها و بلكه صدها زن بي گناه در يمن و بحرين به واسطه جاه طلبي حكام زورگويشان در بند و اسارت افتاده‌اند و هيچ صداي اعتراضي از سوي مجامع بين‌المللي همچون سازمان ملل در محكوميت اين رويدادها شنيده نمي‌شود. زنان باردار بحريني را در زندان‌هاي مخوف نگهداري مي‌كنند و مردانشان را زير شكنجه به شهادت مي‌رسانند و شبانه به خانه‌هاي مردم ريخته و ايجاد رعب و وحشت مي‌كنند و اين همه در حالي است كه همه جهان به تقصير امريكا در اين وقايع اذعان دارند و مجامع بين‌المللي همچون شوراي امنيت و دادگاه حقوق بشر در برابر اين فجايع ساكت هستند.

جنبش بانوان مسلمان در اين بيانيه با طرح پرسشي مبني بر اينكه امروز ديگر اساساً چه كسي مي‌تواند انتظار عدالت از شوراي امنيت و سازمان ملل با اين سابقه سياهشان داشته باشد؟ عنوان مي‌كند: آيا پنداشته‌ايد كه براي مردم دنيا اين عجيب نيست كه سازمان ملل تمام توان خود را براي حمايت از رژيم منحوس اسرائيل در كشتار زنان و كودكان فلسطيني جمع كند؟ مطمئناً ذهن‌هاي خام سران كشورهاي غربي هرگز فكرش را نمي‌كرد كه مردم منطقه هنوز كه هنوز است اسلام را مي‌خواهند و از زورگويي غرب و امريكا خسته شده‌اند و اراده كرده‌اند كه آزاد زندگي كنند. آيا با سادگي بسيار خيال كرده‌ايد كه مردم دنيا به حمايت 32 ساله غرب و علي الخصوص امريكا از حسني مبارك نمي‌انديشند و ظلم وحشتناك اين كشورها را عليه مردم مسلمان محكوم نمي‌كنند؟ آيا سران كشورهاي غربي خيال كرده‌اند كه با استفاده از اختلافات ساختگي و ايجاد ديوار خبري و رسانه‌اي با استفاده از وقايع ليبي مي‌توانند مانع رسيدن صداي مردم مصر، تونس، بحرين، يمن، ليبي و اردن به دنيا بشوند؟

اين بيانيه متذكر مي‌شود: اگر سازمان ملل نمي‌تواند جلوي تجاوز نظاميان سعودي به بحرين را بگيرد پس به چه دردي مي‌خورد؟ اگر سازمان ملل نمي‌تواند بين انبوهي از زنان مظلوم يمني و بحريني كه به خاطر تظاهرات مسالمت آميز كشته، زنداني و شكنجه مي‌شوند و يك زن مجرم ايراني فرق بگذارد پس اين سازمان به چه دليل هنوز منحل نشده است در حالي كه از برآورده كردن اولين مقاصد وجودي خود عاجز است؟ تا كي مي‌خواهيد مردم غرب را در حصار رسانه‌اي نگه داريد و آيا خيال مي‌كنيد امروز ديگر چنين محاصره‌اي معني دار است؟

 

اين بيانيه مي‌افزايد: آقاي بان كي مون ما به سازمان ملل و جنابعالي كه نماينده تام و تمام غرب در اين سازمان غربي هستيد و هرگز نخواسته و نتوانسته‌ايد جايگاه مسلمانان و حقوق آنها را در جهان به رسميت بشناسيد هشدار مي‌دهيم كه اگر نسبت به وقايع فاجعه بار رخ داده در خاورميانه و علي الخصوص ظلم و تبعيض صورت گرفته نسبت به زنان ليبي، بحرين و يمن عكس العمل درخوري نشان ندهيد پس لرزه‌هاي اين انقلاب‌هاي بزرگ و مردمي كه يقيناً الهام گرفته از انقلاب مردم مسلمان ايران در سال 1979 است به زودي به پشت كاخ‌هاي شيشه‌اي و نازك شما خواهد رسيد و آنها را در هم خواهد كوبيد و ارمغان عدالت و آزادي واقعي را براي همه خواهد آورد. امروز روز نويي براي تمام جهان شروع شده است كه تنها چشم خفاشان كوردل از ديدن آن عاجز است.

 

زمان انتشار : 1390-02-03