۱۳۹۷/۰۳/۰۴
۹:۳۴ ق٫ظ

نیروهای حکومتی بحرین در حمله به خانه های مردم معترض از هیچ اقدامی فروگذار نیستند و با گذشت زمان موارد بیشتری از خشونت‌های نیروهای حکومتی بحرین فاش می شود. یکی از زنان بحرینی از قربانیان این اقدامات است او از این سخن می گوید که چگونه نیروهای بحرینی مورد حمایت اشغالگران سعودی او ر

زنان بحرینی از هتک حرمت خود می‌گویند

یکی از زنان شیعه بحرینی که در ناآرامی های اخیر توسط نیروهای حکومتی هتک حرمت شده است، حقایق تکان دهنده‌ای را بازگو کرد.

یکی از زنان شیعه بحرینی که در ناآرامی های اخیر توسط نیروهای حکومتی هتک حرمت شده است، حقایق تکان دهنده‌ای را بازگو کرد.

به گزارش العالم، نیروهای حکومتی بحرین در حمله به خانه های مردم معترض از هیچ اقدامی فروگذار نیستند و با گذشت زمان موارد بیشتری از خشونت‌های نیروهای حکومتی بحرین فاش می شود. یکی از زنان بحرینی از قربانیان این اقدامات است او از این سخن می گوید که چگونه نیروهای بحرینی مورد حمایت اشغالگران سعودی او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده‌اند.

این زن بحرینی به نام فاطمه در شرح ماجرای تکان دهنده فوق با چشمان گریان به شبکه خبری پرس تی‌وی می‌گوید: حدود پنجاه نظامی وارد خانه ما شدند آنها می گفتند یا جای او را فاش می کنم یا اینکه به من شلیک می‌کنند، آنها سلاح را روی سرم گذاشتند تا بگویم همسرم کجا مخفی شده است پسرم که ترسیده بود، گفت: پدرش بالای پشت بام است، او بچه است و از او انتظاری نیست پس از آن پنج نفر داخل اتاق من آمدند انها چراغ‌ها را خاموش کردند من به شدت وحشت زده شده بودم بیش از آنکه از کتک‌های وحشیانه و شدید آنها بترسم نگران شرافتم و حیثیتم بودم.

این زن بحرینی در ادامه روایت وحشتناک خود از این حمله می‌گوید: یکی از آنها واژگان بسیار رکیک و زشتی را به زبان می آورد، او حتی حرکات بسیار زشتی را انجام می‌داد، نمی توانم توصیف کنم که او با من چه کرد، همه آنها نقاب به چهره داشتند.

البته ماجرای این زن بحرینی فقط بخش بسیار کوچکی از عمق این فاجعه است، وقتی با یک زن بحرینی در خانه‌اش اینگونه رفتار می‌شود، می‌توان تصور کرد که در بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها با زنان بحرینی چگونه رفتار می شود.

بر اساس این گزارش، اکثر زنان بحرینی که بازداشت و سپس آزاد شده اند از آزار و اذیت جنسی در زندان سخن می گویند. حال سوال مطرح این است که صدای خشم جامعه بین‌المللی در این زمینه کجاست! آن هم پس از آنکه دو ماه از قیام مردم بحرین سپری می شود.

گفتنی است تاکنون زنان بحرینی روایت‌های وحشتناکی از آزار و اذیت خود در زندان‌های رژیم آل خلیفه دارند، روایت‌هایی که به گفته فعالان حقوق بشری بحرینی باید توسط زندانیان آزاد شده جهت آگاهی افکار عمومی جهان بازگو شود.

 

 

زمان انتشار : 1390-01-01