۱۳۹۸/۱۱/۲۳
۱۲:۰۶ ب٫ظ

به دنبال سیاست های ضد آزادی بیان اینستاگرام و در واکنش به انتشار اشعار و سروده‌ها و کلیپ‌های هنرمندان بین المللی درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اینستاگرام صفحه الأمه را مسدود کرد.

پس از انتشار واکنش هنرمندان جهان به شهادت حاج قاسم سلیمانی

صفحه اینستاگرام الامه بسته شد

به گزارش الأمه:

 در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صفحه اینستاگرامی الأمه با انتشار واکنش های هنرمندان جهان اسلام در حوزه موسیقی، شعر، کاریکاتور و تحلیل‌های آنان به بیان میزان ارادت مردم و هنرمندان کشورهای جهان اسلام از لبنان تا یمن و از عراق تا سوریه به این سردار شهید پرداخت.

اینستاگرام در روزهای گذشته در واکنش‌های گوناگون اقدام به تهدید و حذف مطالب مربوط به مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی کرد و در نهایت این صفحه را در چهلمین روز درگذشت آن شهید بزرگوار مسدود کرد.

گفتنی است سایت «الأمه» به همت واحد بین الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از دوران شروع جریان بیداری اسلامی آغاز به کار کرده و دور دوم فعالیت‌های خود را از ابتدای سال گذشته از سر گرفته است.

«الأمه» از دریچه‌ای نو به انعکاس اخبار فرهنگی ـ اجتماعی کشورهای جهان اسلام می‌پردازد و پایگاه مطالعات بین الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و معرف جریان فکر و فرهنگ و هنر در جهان اسلام است.

برای پیگیری آخرین اخبار و تحولات فرهنگی ـ اجتماعی کشور های جهان اسلام می توانید به سایت alummah.ir و کانال تلگرامی «الأمه» به نشانی  @alummah_irو همچنین اکانت جدید اینستاگرام این مجموعه به نشانی @alummah__ir مراجعه فرمایید.