۱۳۹۷/۰۲/۱۷
۸:۳۴ ب٫ظ

ابو احمد درباره اصابت موشك‌هاي فلسطيني به دو شهرك عسقلان و بئرالسبع با وجود استقرار سامانه ضد موشكي "گنبد آهنين " تصريح كرد: اين يك شكست سنگين براي اين سامانه و رهگيري موشك‌هاي مقاومت است. دشمن سعي داشت چنين وانمود كند كه اين سامانه براي مقابله با موشك‌هاي فلسطيني موفقيت‌آميز بو

صهیونیست‌ها از خطوط قرمز عبور کردند؛ پاسخ مقاومت کوبنده خواهد بود

سخنگوي گردان‌هاي القدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطين با هشدار به رژيم صهيونيستي نسبت به افزايش تجاوزات عليه شهروندان غزه تاكيد كرد كه دامنه حملات موشكي به شهرهاي اين رژيم را گسترش خواهند داد.

 

"ابو احمد " در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غزه گفت: مقاومت براي اينكه ملت فلسطين از تجاوز جديد در امان باشد، بسيار خويشتنداري كرد اما ارتش اشغالگر با هدف قرار دادن غيرنظاميان از همه خطوط قرمزها عبور كرد و در حال حاضر چاره‌اي جز پاسخ فوري و كوبنده نيست.

 

* يك ميليون صهيونيست در پناهگاه‌ها بسر بردند

 

وي تاكيد كرد: مقاومت كه باعث شد يك ميليون صهيونيست شب گذشته را در پناهگاهها سپري كنند قادر است تعداد بيشتري از اشغالگران را وارد دايره رعب و وحشت كند و عمليات موشك‌باران را توسعه بخشد.

وي ضمن اشاره تلويحي به اينكه مقاومت موشك‌هايي با برد بيشتر در اختيار دارد، افزود: برد موشك‌هايي كه از نوار غزه شليك شد بين 45 تا 50 كيلومتر است و اين برد متوسط است.

 

*سامانه ضد موشكي رژيم صهيونيستي توان رهگيري موشك‌هاي مقاومت را ندارد

 

ابو احمد درباره اصابت موشك‌هاي فلسطيني به دو شهرك عسقلان و بئرالسبع با وجود استقرار سامانه ضد موشكي "گنبد آهنين " تصريح كرد: اين يك شكست سنگين براي اين سامانه و رهگيري موشك‌هاي مقاومت است. دشمن سعي داشت چنين وانمود كند كه اين سامانه براي مقابله با موشك‌هاي فلسطيني موفقيت‌آميز بوده است و با اين كار براي اين سامانه بازاريابي كند؛ عدم موفقيت اين سامانه تنها به ضرر و زيان در سطح تكنولوژي و نظامي منحصر نمي‌شود بلكه سطح اقتصادي را نيز در بر مي‌گيرد زيرا رژيم اشغالگر اميد زيادي به فروش آن به تعدادي از كشورها داشت.

 

*مقاومت معادله دشمن را در هم شكست

 

وي اظهار داشت: مقاومت توانست معادله "شكست در برابر سكوت " را كه دشمن سعي در تحميل آن در غزه را داشت ناكام گذارد و به دنبال پاسخ متقابل مقاومت و هدف قرار دادن شهرك‌هاي صهيونيستي رعب و وحشت محافل صهيونيستي را فرا گرفت همچنانكه برخي ژنرال‌هاي ارتش اين رژيم اعلام كردند كه خواهان توقف عمليات نظامي در غزه هستند و "بنيامين نتانياهو " نخست‌وزير و "ايهود باراك " وزير جنگ اين رژيم نيز بنا به اهداف حزبي و انتخاباتي بر توقف عمليات اصرار دارند.

 

*رژيم صهيونيستي توان ماجراجويي جديد در منطقه را ندارد

 

ابواحمد در ادامه ابراز عقيده كرد كه دشمن هرگز دست به ماجراجويي و انجام عمليات نظامي گسترده در نوار غزه مانند عمليات "سرب گداخته " نخواهد زد و از جمله موانع آغاز تجاوز جديد اين است كه دشمن پي برده است كه معادله تغيير كرده و قدرت مقاومت چند برابر شده است و علاوه بر آن تغيير و تحولات منطقه‌اي در سايه انقلاب‌هاي مردمي در برخي كشورهاي عربي و همچنين ضعف جبهه داخلي رژيم صهيونيستي مانع آغاز تجاوز جديد عليه غزه خواهد شد.

 

زمان انتشار : 1390-01-20