۱۳۹۷/۰۲/۰۶
۶:۳۷ ب٫ظ

طلاب و مدرسين مدارس علميه جامعه الاحناف و مظهرالتوحيد تايباد با صدور بيانيه‌هاي جداگانه‌اي با تأكيد بر اينكه كشتار بي‌رحمانه مردم مسلمان و مظلوم در كشورهاي اسلامي با برنامه‌ريزي مرموزانه استكبار جهاني انجام مي‌شود، اين جنايات را به شدت محكوم نمودند.

طلاب و علمای اهل‌سنت ایران جنایات بحرین را محکوم کردند

طلاب و علماي اهل‌سنت ايران در اين بيانيه، ضمن اعلام انزجار نسبت به سوزاندن قرآن و تخريب مساجد، آورده‌اند: كشتار بي‌رحمانه مردم مسلمان و مظلومي كه امروز در كشورهاي اسلامي با برنامه‌ريزي مرموزانه استكبار جهاني كه توسط برخي حكام ظالم انجام مي‌شود، همه مسلمانان را به سوگ نشانده است.

در ادامه اين بيانيه‌ها آمده است: بدون شك خون‌هاي پاك مردم مسلمان اهل سنت و شيعه در كشورهاي اسلامي ليبي، بحرين و يمن، نهال پراميد انقلاب و اتحاد اسلامي و مبارزه با استكبار جهاني را آبياري مي‌نمايد.

در پايان اين بيانيه اشاره شده است: مدرسين حوزه علميه جامعة‌الاحناف تايباد اين همه اهانت به مسلمانان و مقدسات اسلامي را محكوم نموده و اميدواريم خيزش و بيداري اسلامي كه مسلمانان جهان اسلام را فراگرفته باعث تحول عظيم در جهان و به نفع اسلام خاتمه يابد.

بر اساس گزارش مركز خبر حوزه، در اين بيانيه‌ها از رهبر معظم انقلاب درخواست شده تا نسبت به وقايع اخير، تدابير خاصي را انديشيده و در صورت امكان روابط كشورمان را با اين كشورها قطع نمايند تا مسلمانان ايران بتوانند در سايه الطاف الهي و رهبري خردمانه ايشان براي اسلام و مسلمين خدمتي ديگر انجام دهند.

 

زمان انتشار : 1390-02-06