۱۳۹۸/۰۱/۲۱
۸:۰۱ ق٫ظ

مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی ۷ عنوان جدید از منشورات و کتب خود در حوزه مطالعات قرآنی و سنت نبوی را در نمایشگاه کتاب مدینه منوره عرضه کرده است.

عرضه منشورات قرآنی مؤسسه جایزه دبی در نمایشگاه مدینه

به گزارش الأمه:

مؤسسه بین‌المللی جایزه  دبی در سی و ششمین نمایشگاه کتاب و رسانه مدینه، که به همت دانشگاه اسلامی این شهر در حال برگزاری است، ۷ عنوان از کتب و منشورات جدید خود را در حوزه علوم و مطالعات قرآن و سنت نبوی عرضه کرده است.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایزه دبی، در این باره گفت: به منظور اطلاع دانشجویان و استادان و متخصصان قرآنی از آخرین کتاب‌ها و منشورات مؤسسه جایزه دبی که بالغ بر ۱۱۸ عنوان در زمینه پژوهش‌های قرآنی و مطالعات مربوط به سنت و سیره نبوی، پژوهش‌های فقهی، فرهنگ اسلامی و اعجاز علمی است، این مؤسسه ۷ عنوان جدید از كتب خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه همچنین فعالیت‌های مؤسسه قرآن جایزه دبی از جمله مسابقات ملی و بین‌المللی آن، مصحف ملی «خليفة بن زايد آل نهيان»، مرکز نسخ خطی قرآنی «محمد بن راشد آل مکتوم» و دیگر فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه معرفی شده است.

در حاشیه این نمایشگاه که حدود ۲۰۰ مؤسسه فرهنگی و مؤسسه انتشاراتی در آن حضور دارند، بیش از ۸ فعالیت شامل سخنرانی‌ها و نشست‌های علمی با مشارکت بخش‌های دولتی و خیریه برگزار شد.

یادآور می‌شود سی و ششمین نمایشگاه کتاب و رسانه مدینه ۱۲ فروردین‌ آغاز شد و فردا ۲۱ فروردین به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: ایکنا