۱۳۹۸/۰۲/۲۹
۸:۵۹ ق٫ظ

فراخوان جشنواره داخلی فلسطین از سوی انجمن قلم ایران منتشر شد.

فراخوان جشنواره داخلی فلسطین منتشر شد

به گزارش الأمه:

فراخوان جشنواره داخلی فلسطین از سوی انجمن قلم ایران منتشر شد.

در این فراخوان آمده است؛

امام خمینی(ره): «اصولاً این تکلیف همه مسلمین است که قدس را آزاد کنند و شر این جرثومه فساد را از سر بلاد اسلامی قطع کنند.»

فلسطین، قبله اول مسلمین جهان و نماد وحدت، عزت و مقاومت اسلامی است. آرمان آزادسازی قدس نیز آرمانی اسلامی، انسانی و جهانی است. از همین رو رسالت امروز ما و همه آزادی خواهان جهان هم صدایی و هم نوایی با ملت مظلوم فلسطین در راه آزادسازی قدس شریف است. همصدایی و همسنگری با ملت راست قامتی که با قدرت ایمان، هفتاد سال در برابر رژیم نژادپرست و متجاوز صهیونیستی مقاومت کرده اند.

تاسیس «جشنواره داخلی فلسطین» که یک جشنواره مردمی و غیردولتی و از زیرشاخه های جایزه جهانی فلسطین است، راهکاری فرهنگی برای تحقق این مهم است. هدف غایی و نهایی از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی برترین و جدیدترین‌ آثار ادبی منتشرشده شاعران، نویسندگان و ناشران ایرانی با موضوع فلسطین، مقاومت و آزادی قدس شریف است.

* موضوع

در نخستین دورۀ جشنواره داخلی فلسطین، برترین آثار تولید شده با موضوع فلسطین، مقاومت و آرمان آزادی سازی قدس شریف که پیش از این چاپ و منتشر نشده اند، بررسی و انتخاب خواهند شد. در این جایزه، آثار در شاخه های زیر بررسی و داوری می‌شوند:

1 - داستان و شعر بزرگسال
2 – داستان و شعر کودک
3 - داستان‌های کوتاه(داستانک)
4 - رمان
5 – نثر ادبی(قطعات ادبی)

* مهلت و نحوۀ ارسال آثار

علاقه‌مندان به شرکت در «جشنواره داخلی فلسطین» می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری با ذکر مشخصات کامل (شامل: نام، نام خانوادگی، کدملی، سن، تحصیلات، نشانی کامل پستی، ایمیل، تلفن منزل و همراه) به نشانی الکترونیکی زیر ارسال کنند:

anjomanghalam1393@gmail.com

 

منبع: فارس