۱۳۹۷/۰۳/۰۲
۱:۱۵ ب٫ظ

در بسیاری از سایت های اینترنتی و پایگاههای اطلاع رسانی فلسطینی این روزها یک آگهی تبلیغاتی مشترک بیش از همه آگهی ها به چشم می خورد که در آن تحت نام "زحف میلیونی نحو القدس" از اعراب کشورهای اردن، لبنان، سوریه و مصر دعوت می کند در 15 ماه می (25 اردیبهشت) سالروز یوم النکبه در اقدامی

فراخوان عمومی در جهان عرب برای حرکت به سوی قدس

به گزارش رحماء در این آگهی از مردم کشورهای عربی خواسته شده است 25 اردیبهشت ماه با شکستن مرزهای فلسطین اشغالی به سوی قدس حرکت کنند و در مسجدالاقصی اجتماع میلیونی برپا نمایند.

تهیه کنندگان این آگهی تبلیغاتی در دعوتنامه خود اعلام کرده اند که هزاران دستگاه آپارتمان در قدس به طور مجانی در اختیار انان قرارخواهد گرفت اگر سختی 5 ساعت راه از اردن تا قدس را متحمل شوند. اشاره آنان به آپارتمانهایی است که پس از اشغال قدس رژیم صهیونیستی برای مهاجران یهودی ساخت و آنان را در این آپارتمانها اسکان داد.

در این اگهی از مردم عربی خواسته شده است برای رزرو جا نگران نباشند " کافی است شما سختی 5 ساعت راه را متحمل شوید تا بهترین هتل ها و آپارتمانها در اختیارتان قرار گیرد". هدف از این تبلیغات دعوت مردم عربی برای ازادی قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی است.

سازماندهندگان این فراخوان عمومی که در نوع خود بی نظیر محسوب می شود علاوه بر انتشار این آگهی ها در روزنامه ها و سایت های اینترنتی صفحه ای را در گوگل به نشانی http://groups.google.com/group/15may ایجاد کرده اند و از مردم کشورهای عربی خواسته اند برای ثبت نام در این خیزش عمومی جهان عرب به این سایت مراجعه نمایند.

آنان همچنین از تمامی روزنامه ها و خبرگزاریهای عربی، اسلامی و خارجی خواسته اند این " رویداد تاریخی مقدس " را پوشش خبری و تصویری دهند.

 

زمان انتشار : 1390-01-01