۱۳۹۸/۰۹/۱۲
۶:۰۰ ق٫ظ

کارگردان مستند کشور درباره خصوصیات مستند جدید خود در جشنواره «سینماحقیقت» گفت: در این مستند به دنبال موارد شگفت‌انگیز و جنبه‌های اسرار آمیز نبودیم و نیستیم چون قصه‌ ما همواره در شگفتی می‌گذرد.

فلاح‌فر: “خاطرات بادیه” درباره بزرگ‌ترین درد انسانیت یعنی تروریسم است

به گزارش الأمه:

حجت‌الاسلام «ساسان فلاح‌فر» مستندساز جوان کشور از مستندتازه خود با نام «خاطرات بادیه» در جشنواره سینما حقیقت گفت.

این مستندساز در ابتدا بیان کرد که این مستند به احترام جان انسان‌ها ساخته شده است، به احترام خون و مبارزه با بزرگترین درد دنیا یعنی تروریسم است.

او در ادامه بیان کرد که در این مستند به دنبال موارد شگفت‌انگیز و جنبه‌های اسرار آمیز  نبودیم و نیستیم چون قصه‌ ما همواره در شگفتی می‌گذرد. در این مستند ما آدم‌های عادی‌ را می‌بینیم که وقتی در موقعیتی قرار می‌گیرند و انتخابی می‌کنند تبدیل به قهرمان می‌شوند.

فلاح‌فر درباره داستان مستند خود گفت: این مستند از زبان فردی است که تا به حال جنگ را ندیده و همه چیز برایش جالب است و برای همین سوژه‌هایش را دنبال می‌کند و دوست دارد با هر کسی زندگی کند و او را درک کنند و برای همین است که این چیز‌ها را می‌تواند ببیند و ثبت کند. همیشه پشت صحنه و با خبر شدن از آن برایش خیلی جذاب است، این که قصه پشت صحنه، اتفاقی بزرگ است، اتفاق بزرگی که تمام دنیا را شوکه کرد یعنی نابودی قدرتمندترین گروه تروریستی دنیا.
 

سینما , مستند , جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت ,

فلاح پور در ادامه گفت: ما در حال بیان روایتی از برگ درخشانی از منشور تاریخ مقاومتیم که هم فیلمی برای سرگرمی و هم سند مهم تاریخی است و در چهار چوب مستند قرار می‌گیرد اما اتفاقات واقعی این جنگ فراتر از یک فیلم است.

وی معتقد است که شاید بشود با این فیلم اتمسفر جنگ و حضور این آدم‌ها در این ماجرا را بیشتر درک کرد.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از:

کارگردان: ساسان فلاح‌فر، تهیه‌کننده: مرتضی شعبانی، تصویربرداران: سجاد بخشی، احمد عبدالرحیمی، محمد صدری، مصطفی احمدی، نویسنده: مهدی نعمت‌الهی، طه امیری، تدوین: ساسان فلاح‌فر، سجاد پرهیزکاری، گوینده متن: محمدباقر مفیدی‌‌کیا، موسیقی:  احسان غلام‌نژاد، طراحی و ترکیب صدا: محمدحسین ابراهیمی، طراحی لوگو و پوستر صادق کرمیان، مجری طرح مرکز رسانه فاطمیون، تهیه شده در مرکز مستند حقیقت.

 

منبع: تسنیم