۱۳۹۸/۰۳/۱۲
۱۲:۴۱ ب٫ظ

محفل انس با قرآن به مناسبت ماه رمضان با حضور قاری اعزامی ایران به هند در حسینیه «الزهرا(س)» منطقه «سلیسکوت» شهر کارگیل این کشور برگزار شد.

قاری ایرانی در محفل انس با قرآن هند + عکس

به گزارش الأمه:

همزمان با ماه رمضان محفل انس با قرآن با حضور مسعود موحدی‌راد، قاری اعزامی ایران به هند، در منطقه سلیسکوت شهر شیعه‌نشین کارگیل، برگزار شد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم صابری،‌ امام جمعه سلیسکوت، در این مراسم حضور داشت؛ همچنین تعداد زیادی از دانش‌آموزان مدارس و مردم این منطقه نیز در حسینیه الزهرا(س) حضور یافتند. این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی محمدطه شاعری، قاری این منطقه، آغاز شد.

در ادامه این مراسم امام جمعه سلیسکوت به موحدی‌راد، قاری مهمان ایرانی، خیرمقدم گفت و حضور قاریان ایرانی در مراسم و مسابقات قرآن این کشور را یکی از نعمات الهی برشمرد و گفت: به برکت وجود انقلاب اسلامی ایران و قاریان این کشور، جهان تشیع سربلند است.

صابری در ادامه سخنانش جوانان منطقه سلیسکوت را تشویق کرد تا از جوانان ایرانی، که در همه زمینه‌های علمی و دینی در جهان موفق‌اند، الگو بگیرند.

تلاوت موحدی‌راد بخش دیگری از این مراسم بود که شور و شعف مردم کارگیل را به دنبال داشت. در پایان این مراسم یکی از دانش‌آموزان منطقه کارگیل اشعاری را با موضوع قرآن کریم ارائه کرد.

 

منبع: ایکنا