۱۳۹۸/۰۵/۱۳
۷:۲۴ ق٫ظ

سه کتاب شامل سخنرانی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (دام ظله) درباره قرآن کریم و سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری به تازگی در عراق منتشر شد.

قرآن کریم در اندیشه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای منتشر شد

به گزارش الأمه:

 سه کتاب شامل سخنرانی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (دام ظله) درباره قرآن کریم و سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری به تازگی در عراق منتشر شد.

اولین کتاب حاوی سخنان رهبر معظم در روز پنجشنبه 21/03/2019 در میان زوّار حرم امام رضا(ع) است , از گفته­ های معظم له در این سخنرانی: «امسال سال فرصت و آزادی خواهد بود، و وظیفه ما شکست دادن دشمن در امور اقتصادی است».

مسائل جهان غرب و امور جمهوری اسلامی ایران با دولت های غربی، اقتصاد و رونق اقتصادی، سخن با جوانان درباره مسائل کشور، امور آینده و ثروت و ... از عناوین مهم این کتاب است.

کتاب قرآن کریم در اندیشه امام خمینی (ره)

کتاب قرآن کریم در اندیشه امام خمینی (ره) نیز به تازگی در 48 صفحه و 2000 نسخه در عراق منتشر شده که شامل محتوای ادبیات تلاوت قرآن کریم : 1-  تعظیم قرآن    2- درک اهداف قرآن    3- حضور قلب   4- تفکر  5- اجرا   6- استعاذه می باشد.

انتشار قرآن کریم در اندیشه امام خامنه ا ی

کتاب قرآن کریم در اندیشه امام خامنه ا ی نیز به تازگی در 48 صفحه و 2000 نسخه در کشور عراق منتشر شد.

در این نسخه بخشی هایی از کلمات امام خامنه ­ای (دام ظله) در موارد مختلف مطرح شده است , رهبر معظم شخصیتی معروف به حمایت و پشتیبانی از تمامی فعالیت ها و برنامه های قرآنی است که همواره حامی ایجاد مراکز و مؤسسات قرآنی و برگزاری کنفرانس های بین المللی قرآن کریم است .

جایگاه قرآن کریم و نقش آن، ویژگی های قرآن در سطح فردی، ویژگی های قرآن در سطح جمعی، وظایف ما نسبت به قرآن، وظایف فردی نسبت به قرآن، خواندن قرآن، دانش کلمات قرآن ، درک قرآن، جمع آوری دانش لازم برای درک قرآن، علاقه به آثار و تحقیقات قرآنی، نقش دارایی های علمی در تحقیقات قرآنی ، وظایف مؤسسات اجتماعی نسبت به قرآن کریم و..... از عناوین مهم این کتاب است.

 

منبع: حوزه نیوز