۱۳۹۸/۰۳/۱۲
۲:۴۵ ب٫ظ

خواننده ترانه‌های انقلابی کشورمان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از استقبال مخاطبان لبنانی از انتشار آلبوم «لکربلا حنینا» و نیز قدردانی رایزن فرهنگی کشورمان در بیروت از این اثر خبر داد.

«لکربلا حنینا» در جنوب لبنان شنیدنی شد

به گزارش الأمه:

محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: حدود ۱۰ روز گذشته در کشور لبنان حضور داشتم که پیرو این سفر دکتر شریعتمدار رایزن فرهنگی ایران در بیروت به جهت تولید آلبوم مشترک «لکربلا حنینا» با گروه موسیقی «فرقه الرضوان» لبنان و اجراهای زنده‌ای که با این گروه در بیروت و جنوب لبنان داشتیم قدردانی انجام دادند و باعث افتخار من بود که چنین اتفاقی برایم افتاد.

وی ادامه داد: گروه «فرقه الرضوان» از گروه‌های شناخته شده سرود و موسیقی لبنان است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی را در عرصه تولید آثار انقلابی انجام داده که از آن جمله می‌توان به اجرای برنامه در مراسم رسمیحزب الله لبنان در حضور سید حسن نصرالله اشاره کرد. این گروه فعالیت‌های مشترکی را با رایزنی فرهنگی ایران در لبنان انجام دادند که دربرگیرنده اتفاقات خوبی هم بود.

این خواننده ترانه‌های انقلابی درباره آلبوم «لکربلا حنینا» نیز توضیح داد: آلبوم «لکربلا حنینا» سال گذشته تولید شد. این آلبوم متشکل از ۶ قطعه موسیقایی است که چهار قطعه آن را بنده به زبان عربی خواندم و دو قطعه دیگر را نیز گروه «فرقه الرضوان» اجرا کرد. این آلبوم مدتی پیش توسط مسوولان فرهنگی لبنان و رایزنی فرهنگی کشورمان در بیروت رونمایی و اتفاقاً با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان مواجه شد. ضمن اینکه شبکه‌های تلویزیونی لبنان مانند «الصراط» و «الکوثر» نیز کلیپ‌های مختلفی از این آلبوم را به صورت مرتب پخش می‌کردند.

محسن توسلی از جمله خوانندگان شناخته شده ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

 

منبع: مهر