۱۳۹۸/۰۲/۲۹
۸:۰۷ ق٫ظ

مراسم افطار سالانه موسسات امام موسی صدر، هفتم و نهم ماه می ۲۰۱۹ در هتل کورال بیچ بیروت با حضور گسترده شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌ای نیکوکار برگزار شد.

مراسم افطار سالانه مؤسسه امام موسی صدر در بیروت برگزار شد+ تصاویر

به گزارش الأمه:

مراسم افطار سالانه موسسات امام موسی صدر، هفتم و نهم ماه می ۲۰۱۹ در هتل کورال بیچ بیروت با حضور گسترده شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌ای نیکوکار برگزار شد.

مدعوین در ۲ روز جداگانه میهمان سفره افطاری موسسات بودند و در این گردهمایی سالانه نیکوکاری شرکت کردند.

سیده رباب صدر، مدیر موسسات امام موسی صدر، در سخنانی در مراسم افطار آقایان به خدمات زیربنایی موسسات در حوزه سرپرستی دختران و بالا بردن توانایی زنان اشاره کرد و از حاضران برای مقابله با فقر، مهاجرت و پناهندگی درخواست یاری و همکاری کرد. موضوعی که در حال گسترش است و روز به روز گروه‌های جدیدی را دربرمی‌گیرد، در حالی که درآمدها و منابع مربوط برای رسیدگی در حال کاهش است.

او در ادامه سخنانش درباره قضیه ربایش امام موسی صدر گفت: «مسئله ربایش امام موسی صدر و دو همراهش جناب شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین همچنان موضوع اساسی ماست و از مسئولان می‌خواهیم که حق این موضوع را ادا کنند تا بتوانیم این عزیزان را بیابیم و آنان را آزاد کنیم و به آغوش خانواده و دوست‌داران و میدان جهادشان بازگردانیم.»

مدیر موسسات امام موسی صدر سخنان خود را با تجدید پیمان برای تلاش در زمینه آزادکردن امام موسی صدر و کار در میادین مبارزه با محرومیت و طردشدگی به پایان برد.

در مراسم افطار بانوان نیز سیده ملیحه صدر، مدیر مرکز اسیل در سخنانی شرکت مهمانان در این افطاری را پشتیبانی از «جریان گشوده‌ای که به لبنان رنگارنگ و متکثر ایمان دارد» و حمایت از علم و بالا بردن توانایی زنان در عین حفظ ویژگی‌های آنها و نیز حمایت از خط «باورمند به کرامت انسان» دانست.

او در سخنانش به برخی مثال‌ها و شواهد از مزیت‌های موسسات امام موسی صدر و موفقیت‌های آن در مقابله با حجم عظیم چالش‌ها پرداخت و حاضران را به گردآمدن حول رسالت و روش موسسات و حمایت از آن حتی با کمک‌های بسیار کوچک و تأیید فعالیت‌های آن فراخواند.

مراسم افطار سالانه موسسات با سرودخوانی گروه کُر دانش‌آموزان و نمایش فیلمی کوتاه از سرپرستی دختران خردسال در موسسات امام موسی صدر همراه بود.

 مراسم افطار سالانه مؤسسه امام موسی صدر

 مراسم افطار سالانه مؤسسه امام موسی صدر

منبع: حوزه نیوز