۱۳۹۹/۰۱/۲۰
۶:۰۳ ب٫ظ

مسجد شهر پتالینگ جایا در مالزی صرف نظر از دین و ایمان و قومیت، اقدام به توزیع مواد غذایی مورد نیاز میان ساکنان محرومی کرده که در دوران شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند.

مسجدی در مالزی مایحتاج نیازمندان را توزیع می‌کند

به گزارش الأمه:

مسجدی در پتالینگ جایا در مالزی در شرایط بحران کرونا اقدام به توزیع مواد غذایی در میان نیازمندان کرده است. مسجد الاسلامیه در کامونگ لیندونگان، مواد غذایی  از جمله برنج، تخم مرغ ، بیسکویت، روغن پخت و پز و مرغ در میان محرومین توزیع می کند. گفته می شود کلیه موارد اهدایی از طرف مردم و نهادهای غیردولتی و عام المنفعه می باشد.

آنچه بیشتر ازهمه مورد تحسین قرار گرفته این واقعیت است که مسجد به تمامی محرومین از کلیه اقوام، نژادها و مذاهب کمک رسانی می کند. محمد حفیظ آسیب سخنگوی مسجد گفت: این مسجد تصمیم گرفته این ابتکار عمل را اجرا کند زیرا آن ها می خواستند از خانواده های کم بضاعت حمایت کنند.

وی افزود: بسیاری از این افراد در محله های اطراف از طبقه کارگر هستند و شیوع ویروس کرونا باعث شده منبع درآمد خود را از دست بدهند.

وی گفت: ما به همه کمک می کنیم و نمی خواهیم آن ها را رها کنیم. اسلام به ما آموخته باید به سوی هر کسی که به کمک نیاز دارد، دست یاری دراز کنیم.

این مسجد همچنین در این مدت برای کمک به یتیمان و مراقبان آنها اقداماتی انجام داده است ، و ملزومات را برای آن ها ارسال می کند.

 همچنین از مردم خواسته شده برای ادامه ابتکار عمل کمک هایشان را به حساب مسجد واریز کنند.

گفتنی است پتالینگ جایا، شهری اقماری نزدیک منطقه فدرال کوالالامپور در مالزی می باشد.

 

منبع: حوزه نیوز