۱۳۹۸/۱۱/۲۰
۹:۱۳ ق٫ظ

نمایشگاه «روزهای فرهنگی ایران» که ۱۴ بهمن‌ با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در دانشگاه زیمبابوه افتتاح شده بود امروز به کار خود پایان می‌دهد.

نمایشگاه «روزهای فرهنگی ایران» در زیمبابوه امروز پایان می‌یابد

به گزارش الأمه:

به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ نمایشگاه روزهای فرهنگی ایران در دانشگاه زیمباوه با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در این کشور افتتاح شد. این نمایشگاه امروز جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ به کار خود پایان می‌دهد. این نمایشگاه را معاونت بین‌الملل دانشگاه زیمباوه در سالن کتابخانه مرکزی این دانشگاه برپا کرده است.

در این نمایشگاه عکس‌هایی از آثار و مکان‌های باستانی و میراث فرهنگی، دستاوردهای صنعتی و فناوری‌های مدرن امروز کشور، حضور فعال زنان در جامعه و همچنین مناظر طبیعی و گردشگری به همراه کتاب و صنایع دستی، در معرض دید دانشجویان و اساتید دانشگاه زیمبابوه قرار گرفت.

نمایش فیلم‌های مستند و سینمایی و نیز، نشست‌های فرهنگی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه بود. همچنین، چاپ مقاله با موضوع چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و برگزاری مراسم بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز اربعین شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه مسجد آل محمد (ص) در دستور کار این نمایندگی فرهنگی قرار دارد.

 

منبع: مهر