۱۳۹۸/۰۴/۱۲
۱۱:۱۴ ق٫ظ

فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر در جشنواره بین‌المللی دوربان آفریقای جنوبی به نمایش در می‌آید.

نمایش سرو زیر آب در آفریقای جنوبی

به گزارش الأمه:
فیلم سرو زیر آب محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در چهلمین دوره این جشنواره که در شهر دوربان آفریقای جنوبی، حضور دارد. جشنواره دوربان که از سال ۱۹۷۹ برگزار می شود، قدیمی‌ترین و بزرگترین جشنواره فیلم در منطقه جنوب آفریقاست. کارگاه‌های فیلمسازی، سمینارهایی درباره صنعت سینما و بحث و تبادل نظر پیرامون فیلم، برنامه‌هایی است که هم زمان با برگزاری این جشنواره در «دوربان» برگزار می‌شود. این جشنواره از ۱۸ تا ۲۸ ژوئیه (۲۷ تیر تا ۶ مرداد) در شهر دوربان آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم سرو زیر آب آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیرو سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند. سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد.

بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیر پور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، حسین باشه آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

منبع: ایرنا