۱۳۹۸/۱۲/۰۳
۶:۲۵ ق٫ظ

فیلم "شیار 143" ساخته نرگس آبیار کارگردان ایرانی ؛ در مرکز هنرهای شهر کراچی(art council) پاکستان به زبان اردو به نمایش درآمد.

نمایش فیلم “شیار 143” نرگس آبیار در کراچی پاکستان

به گزارش الأمه:

در این مراسم که با همکاری خانه فرهنگ ایران  درکراچی برگزار شد، سرکنسول کشورمان، ایرانیان مقیم و جمعی از دانشجویان مرکز هنرهای کراچی نیز حضور داشتند، و این فیلم بسیار مورد تشویق و توجه حضار قرار گرفت.

نرگس آبیار در  این مراسم در سخنانی فیلم شیار 143 را تقدیر از مادران شهدایی دانست که سال‌هاست چشم‌انتظار فرزندان شهید خود هستند.

وی به علاقۀ خود به کشور پاکستان نیز اشاره و اعلام کرد تمایل دارد فیلمی مستقل دربارۀ این کشور بسازد و نسبت به موافقت و اخذ مجوزهای آن از سوی مسئولین ذیربط پاکستانی ابراز امیدواری کرد.

پس از نمایش این فیلم، مسئول کمیتۀ جوانان مرکز هنرهای کراچی در سخنانی با اشاره به قرابت‌های فرهنگی ایران و پاکستان، از ایران به عنوان کشوری همواره دوست و اولین کشوری نام برد که پاکستان را به رسمیت شناخت.

آقای محمدی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی نیز در سخنانی ضمن اشاره به سوابق هنری و فیلمسازی خانم نرگس آبیار و قدردانی از  وی، این قبیل برنامه‌ها و مراودات را زمینه‌ساز دوستی هر چه بیشتر میان دو ملت مسلمان ایران و پاکستان برشمرد.

فیلم " href="https://img9.irna.ir/d/r2/2020/02/19/3/156978844.jpg" data-fancybox="gallery">

منبع: ایرنا