۱۳۹۷/۰۵/۱۶
۱:۰۴ ب٫ظ

واحد برقکاری در بخش بین الحرمین شریفین، خیابان صاحب الزمان (عج) در مجاورت حرم مطهر امام حسین و حضرت ابوالفضل عباس (علیهما السلام) را به صورت زیبایی نورآرایی کرده است.

نورآرایی خیابان مجاور حرمهای مطهر حسینی و عباسی

به گزارش الأمه به نقل از العتبه الحسینیه:

خیابان صاحب الزمان (عجل تعالی فرجه الشریف) از خیابانهای منتهی به حرم مطهر امام حسین (علیه السّلام) و حرم برادر بزرگوار ایشان حضرت ابوالفضل عباس (علیه السّلام) است و این خیابان از خیابانهای تجاری قدیمی و محل عبور و مرور بیشتر زائران از داخل و خارج عراق برای خرید سوغات به حساب می آید. این خیابان همچنین از خیابانهایی است که به محله های قدیمی شهر منتهی می شود و دو خیابان مهم را به هم متصل می کند.
اهميت این خیابان واحد برقکاری در بخش بین الحرمین شریفین، وابسته به آستانهای مطهر حسینی و عباسی را واداشت تا با نورپردازیهای نوین و هنری گامی در زیباسازی این منطقه بردارد.
در این خصوص مهندس ثائر عذار هاشم، ناظر بر این طرح گفت: واحد برق وابسته به بخش بین الحرمین طرح نورپردازی خیابان صاحب الزمان (عجل تعالی فرجه الشریف) را با موفقیت بسیار به اتمام رساند.
وی ادامه داد: در این طرح، از چراغهای زیبا با رنگهای هماهنگ و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه استفاده شده است و در ابتدا ستونهای روشنایی تیرهای برق کار گذاشته شد و سپس به سامانه برق متصل شدند.
شایان ذکر است که واحد برق در بخش بین الحرمین اقدامات متعددی را از جمله برق کشیها و نورپردازی و تمامی اقدامات برقی محوطه بین الحرمین و مناطق مجاور آن و همچنین اقدامات تعمیر و نگهداری را انجام می دهد.