۱۳۹۸/۰۳/۰۸
۷:۰۳ ق٫ظ

به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، همایش «به سوی قدس» در صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار می‌شود.

همایش «به سوی قدس» در بلغارستان برگزار می‌شود

به گزارش الأمه:

به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، همایش «به سوی قدس» در صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار می‌شود.

حمیدرضا آزادی، رایزن فرهنگی کشورمان در بلغارستان با اعلام این خبر، گفت: در پی برگزاری موفقیت آمیز مراسم روز قدس در سال گذشته، سعی شده است مراسم سال جاری با گستردگی و شکوه بیشتری انجام شود.

وی افزود: برای این منظور همایش روز قدس سال جاری با همکاری سفارتخانه‌های ایران، فلسطین، سوریه، عراق و الجزایر و با دعوت از جامعه مسلمانان، نمایندگان پارلمان و مقامات بلغارستان، دیپلمات‌های کشورهای مختلف و علاقمندان به آرمان فلسطین، روز پنجشنبه 9 خرداد در هتل رامادای شهر صوفیه برگزار می‌شود.

آزادی در ادامه، بیان کرد: سفیر جمهوری اسلامی ایران، سفیر فلسطین، یکی از نمایندگان مجلس، رئیس شورای عالی مسلمانان بلغارستان، نمایندگان جامعه فلسطینی‌ها، سوری‌ها و لبنانی‌های مقیم بلغارستان در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی همچنین یادآور شد: در حاشیه این همایش، نمایشگاه عکسی نیز از جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد. عکس‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آیند از میان تعداد زیادی عکس‌های در اختیار رایزنی فرهنگی ایران در صوفیه انتخاب شده و سعی شده است متناسب با جامعه هدف بتواند هر چه بهتر عمق سبعیت رژیم صهیونیستی را به نمایش بگذارد.

آزادی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به دعوت رسمی و همچنین تبلیغات مناسبی که در فضای مجازی انجام شده است، امسال جمعیت بیشتری نسبت به سال قبل در این مراسم شرکت کنند.

 

منبع: حوزه نیوز