۱۳۹۷/۰۹/۰۳
۴:۰۴ ب٫ظ

سال گذشته در شب اربعین حسینی(ع)، البوکمال شهر مرزی سوریه و آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه به‌طور کامل توسط رزمندگان لشکر فاطمیون و دیگر نیروهای محور مقاومت و ارتش سوریه آزاد شد.

«وعده صادق»؛ روایت فرماندهان شهید فاطمیون در آزادسازی البوکمال+فیلم

به گزارش الأمه:

 سال گذشته در شب اربعین حسینی(ع)، البوکمال شهر مرزی سوریه و آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه به‌طور کامل توسط رزمندگان لشکر فاطمیون و دیگر نیروهای محور مقاومت و ارتش سوریه آزاد شد. 21 نوامبر 2017 در پی پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی ــ صهیونیستی در "ابوکمال" رقم خورد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در پیامی به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) پایان سیطره داعش بر سرزمین‌های اسلامی را اعلام کرد. سپاه در این سال‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در مقابله با تروریست‌های تکفیری داشت.

بعد از آن نیز هرچند از پایان حکومت داعش در سوریه می‌‌گذشت و دست خیلی از گروه‌های تروریستی و تکفیری از اشغالگری در این جغرافیا کوتاه شد اما همچنان پاکسازی و امنیت بخشیدن به جبهه مقاومت از رزمندگان شهید گرفته و می‌گیرد، شهدایی که سرافرازانه به‌سوی همرزمانشان شتافته و به آنان می‌پیوندند. تعدادی از رزمندگان و فرماندهان لشکر سرافراز فاطمیون از این جمله بودند.

نماهنگ «وعده صادق»، روایت عملیات آزادسازی البوکمال سوریه توسط رزمندگان فاطمیون همراه با تصاویر فرماندهان فاطمیون که طی این عملیات‌ها به شهادت رسیدند، منتشر شده است. این نماهنگ که بمناسبت ایام سالگرد نابودی آخرین پایگاه تروریست‌های تکفیری داعش در سوریه توسط مرکز رسانه‌ای فاطمیون تولید شده، در ادامه قابل مشاهده است: