۱۳۹۷/۰۲/۰۶
۶:۵۸ ب٫ظ

جمعيت قرآني «الذكر» كه يكي از جمعيت‌هاي مشهور قرآني در بحرين است با اشاره به حملات به مساجد و قرآن‌سوزي آل‌سعود و آل‌خليفه اعلام كرد كه فعاليت‌هاي آموزشي نظام‌مند خود براي سال 2011 را آغاز كرده است.

یک جمعیت‌ قرآنی در بحرین آموزش خود را از سرگرفت

به نقل از خبرگزاري قرآني «مزن»، جمعيت قرآني «الذكر» كه يكي از جمعيت‌هاي مشهور قرآني در بحرين است، اعلام كرد: نظر به اهميت تعليم قرآن كريم اين جمعيت و كادر آن با وجود كشتار و شكنجه در بحرين فعاليت‌هاي آموزشي نظام‌مند خود براي سال 2011 را آغاز كرده است.

اين جمعيت با اشاره به حملات به مساجد و قرآن‌سوزي آل‌سعود و آل‌خليفه اعلام كرد: اين جمعيت پرسش‌نامه‌اي را براي اولياي دانش‌آموزان ارسال كرد تا نظر خود را درباره توقف فعاليت اين جمعيت تا زمان تثبيت اوضاع در بحرين و يا ادامه فعاليت آموزشي اعلام كنند كه همه پرسش‌نامه‌ها بر ادامه آموزش قرآن تاكيد داشتند.

اين جمعيت قرآني افزوده است: همه اولياي دانش‌آموزان بر عدم توقف آموزش قرآن به هر دليل تاكيد كرده‌اند و آموزش و از جمله آموزش قرآن را از مهم‌ترين امور دانسته‌اند.

بنا بر اين گزارش، جمعيت قرآني «الذكر» 10 سال از كه در بحرين فعاليت قرآني انجام مي‌دهد و قصد دارد به زودي يازدهمين دوره مسابقات قرآن در بحرين را برگزار كند.

اين مسابقه كه در دوره‌هاي مختلف داراي بالاترين حضور ممكن بوده است داراي بخش‌هاي تلاوت، حفظ، تفسير، پژوهش قرآني، خطاطي قرآن و تصويرگري قرآن است.

 

زمان انتشار : 1390-02-06