۱۳۹۷/۱۲/۲۵
۹:۴۹ ق٫ظ

دوره یک‌ساله توسعه و تقویت توانمندی و مهارت قراء در عراق با اهدای گواهی مشارکت به قاریان حاضر در این دوره به کار خود پایان داد.

پایان دوره یک‌ساله تقویت مهارت قاریان در عراق

به گزارش الأمه:
 این دوره به همت مدرسه قرآنی «الامام علی(ع)» وابسته به دارالقرآن آستان حسینی و در منطقه «الحر الصغیر» شهر کربلا برگزار شد.

استاد علی عبود الطائی، مسئول مرکز آموزش قرآن آستان حسینی در این باره گفت: در این دوره که دیروز(۲۳ اسفندماه) به کار خود پایان داد، دروسی تخصصی در حوزه علوم قرآن و با هدف توسعه توانمندی‌های و مهارت قاریان ارائه شد و ۴۰ قاری از استان کربلا حضور داشتند.

وی افزود: این دوره یک روز در هفته و به مدت یک سال کامل و با نظارت سید مرتضی جمال الدین، پژوهشگر و متخصص علوم قرآنی و مسئول مرکز مطالعات و تحقیقات قرآنی دارالقرآن آستان حسینی برگزار شد.

علی عبود الطائی اظهار کرد: در پایان این دوره به تمامی شرکت‌کنندگان، گواهینامه «مشارکت در دوره تخصصی توسعه و تقویت توانمندی و مهارت قاریان» اهدا شد.
 
قاریان در عراق + عکس" src="http://iqna.ir/files/fa/news/1397/12/24/1255841_471.jpg" alt="پایان دوره یک‌ساله تقویت مهارت قاریان در عراق + عکس" width="467" height="311" align="" />
 
قاریان در عراق + عکس" src="http://iqna.ir/files/fa/news/1397/12/24/1255842_209.jpg" alt="پایان دوره یک‌ساله تقویت مهارت قاریان در عراق + عکس" width="470" height="313" align="" />

منبع: ایکنا