۱۳۹۸/۰۶/۱۳
۹:۴۳ ق٫ظ

پنجاه و هشتمین شماره نشریه الکترونیکی الصراط که یکی از مجموعه نشریات موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) و به زبان عربی است، منتشر شد.

پنجاه و هشتمین شماره نشریه الکترونیکی «الصراط» منتشر شد

به گزارش الأمه:

پنجاه و هشتمین شماره نشریه الکترونیکی «الصراط» منتشر شد. این نشریه یکی از مجموعه نشریات موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج) است که به زبان عربی منتشر می‌شود.
مخاطب هدف الصراط، همه عرب‌زبانان اهل فرهنگ و جویای معرفت و آگاهی در اقصی نقاط عالم و به ویژه ساکنان کشورهای عربی است.
الصراط، عاری از سوگیری سیاسی کاهنده توان مسلمانان مستضعف، سعی در ارتقای مطالعات فرهنگی و باورهای قلبی مؤمنانه دارد و با ارائه مطالب مستند و پژوهشی بخشی از نیازهای جامعه بزرگ مسلمانان عرب‌زبان را پاسخ می‌دهد. به همین سبب امروزه هزاران نفر از ساکنان کشورهای عربی در زمره خوانندگان این نشریه‌ هستند.
الصراط، به طور منظّم و در طول سال در اوّلین روز از ماه قمری از مسیر سایت موعود در شبکه جهانی اینترنت قابل دسترسی است. برخی از بخش‌های الصراط عبارتند از:
- مطالب فرهنگی: اقدامات صهیونیست در جهان (از ابتدای شکل‌گیری)، نشانه‌های پایان، حکومت پنهانی جهان (معرفی فرقه‌های نشئت گرفته از یهود)، کشتار خاموش، عوالم حکومتی امام مهدی(عج)، گسترش اسلام در قاره‌های مختلف، تاریخ بنی‌اسرائیل، طبّ اسلامی.
- مطالب مذهبی: خصائص امام مهدی(عج)، معرفت امام (شأن و جایگاه امام در هستی)، المنجی (سلسله مطالب برای شناخت مقدّماتی امام زمان(عج))، خیر البریّه (اوصاف امام علی(ع) از زبان مشایخ اهل سنّت)، موعود ادیان.
- مطالب متفرّقه: معرفی دعا، علل الشرائع (علت احکام)، آداب دعا، حکایت، سیره نیکان و معرفی کتاب.

 

منبع: ایکنا