۱۳۹۸/۰۳/۰۴
۸:۰۴ ق٫ظ

اعضای کاروان شوق تلاوت در ادامه سفر تبلیغی خود در ماه رمضان وارد کشور لبنان و شهر بیروت شدند.

کاروان شوق تلاوت وارد بیروت شد/ دیدار با خانواده شهید مدافع حرم لبنانی

به گزارش الأمه:

 اعضای کاروان شوق تلاوت در ادامه سفر تبلیغی خود در ماه رمضان پس از تلاوت در محافل کشور سوریه وارد کشور لبنان و شهر بیروت شدند.

اعضای کاروان به محض ورود به بیروت به دیدار خانواده شهید مدافع حرم عدنان محمد سلبیتی رفتند.

در این دیدار حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت ضمن ارائه گزارشی از روند این طرح و شناسایی نخبگان نوجوان و جوان گفت: افراد حاضر برگزیدگان طرح ملی تلاوت هستند که برای اجرای برنامه و تلاوت در محافل مختلف وارد لبنان شده‌اند و از همان ابتدا تصمیم گروه این بود که به محض ورود به لبنان به مقام شامخ شهدای این کشور ادای احترام کنیم.

در ادامه مادر این شهید عزیز ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: امشب شما باحضورتان خانه ما را روشن کردید و مطمئنم روح فرزندم هم شاد و خرسند است.

وی ادامه داد: فرزندم از زمانی که حرم آل‌الله در کشور سوریه مورد حمله دشمنان قرار گرفت راهی این کشور شد و دو سال قبل در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در ارتفاعات قلمون سوریه به شهادت رسید.

 

در این دیدار قاریان حاضر در کاروان شوق تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و سپس به صورت جمعی دعای سلامتی و فرج امام زمان(عج) را اجرا کردند.

در پایان این دیدار به رسم یادبود هدیه‌ای متبرک از حرم امام رضا (ع) به رسم یادبود به خانواده شهید تقدیم شد.

 

به گزارش فارس اعضای کاروان شوق تلاوت پس از دیدار با خانواده شهید عدنان محمد باحضور در هیأت خانواده‌های شهدای شهر قاضیه ضمن دیدار باخانواده‌های دیگر شهدا به تلاوت و اجرای برنامه در این محفل نورانی پرداختند.

در این برنامه اعضای کاروان ضمن تلاوت قرآن و اجرای مدیحه‌سرایی و تواشیح به مقام شامخ شهدای حزب‌الله ادای احترام کردند که در ادامه تصاویری از آن تقدیم می‌شود.

در این محفل احمدرضا آجلو حافظ خردسال کل قرآن کریم باحضور در این محفل به سؤالات حاضران پاسخ داد و با سرعت عمل در پاسخ به سؤالات شور و هیجان خاصی به محفل بخشید.


منبع: فارس