۱۳۹۷/۰۲/۱۸
۵:۱۸ ب٫ظ

ر حمله افراد مسلح به چند مرکز تجاری در پایتخت عراق سه نفر کشته شدند. یک غیر نظامی در اثر انفجار بمب در منطقه "زیونه" در شرق بغداد مجروح شد. دو کارشناس مواد منفجره نیز در حین خنثی کردن مواد منفجره در ورزشگاه "الشعب" در شرق بغداد مجروح شدند. همچنین دو نیروی پلیس عراق در انفجار بمب

کشته و زخمی شدن 27 نفر در مناطق مختلف عراق

منابع خبری از کشته و زخمی شدن بیست و هفت نفر در حوادث امنیتی امروز عراق خبر دادند.

به نقل از پایگاه السومریه، منابع نظامی عراق اعلام کردند که یکی از مسئولان وزارت کشور عراق امروز از ترور در منطقه "الکراده" بغداد جان به در برد اما دو محافظ وی مجروح شدند.

همچنین در حمله افراد مسلح به چند مرکز تجاری در پایتخت عراق سه نفر کشته شدند. یک غیر نظامی در اثر انفجار بمب در منطقه "زیونه" در شرق بغداد مجروح شد. دو کارشناس مواد منفجره نیز در حین خنثی کردن مواد منفجره در ورزشگاه "الشعب" در شرق بغداد مجروح شدند. همچنین دو نیروی پلیس عراق در انفجار بمب در منطقه "الکراده" مجروح شدند.

همچنین درگیری میان دانشجویان عرب، کرد وترکمان در یک موسسه آموزشی در کرکوک چهار نفر مجروح شدند.

در استان "دیالی" یک سرهنگ پلیس عراق به نام علی حسن از ترور در غرب "بعقوبه" جان به در برد و یکی از افراد مسلح را دستگیر کرد.

در استان بابل یک افسر و کارشناس مواد منفجره ارتش کشته و سه سرباز دیگر در اثر انفجار بمب درمنطقه" اسکندریه" در شمال "الحله" مجروح شدند.

در استان "نینوا" در اواخر دیشب شش زن در داخل منزلشان درمنطقه "نهروان" درغرب "موصل" کشته شدند. یک جوان نیز در این منطقه کشته شد.

 

زمان انتشار : 1390-01-09