۱۳۹۷/۱۱/۰۳
۲:۲۳ ب٫ظ

تعدادی از هنرمندان لبنانی دعوتنامه باشگاه ورزشی «حکمت» جهت برگزاری کنسرت موسیقی در «فوروم دی بیروت» را بی‌درنگ قبول کردند تا درآمد حاصل از این کنسرت را برای همیاری و کمک به باشگاه اهدا کنند.

کنسرت موسیقی در بیروت برای کمک به یک باشگاه ورزشی پرافتخار

به گزارش الأمه:

قرار است در دوم فوریه (۱۲ بهمن ماه)، هر یک از رامی عیاش خواننده معروف لبنانی، میشل فاضل موسیقیدان و هشام حداد بازیگر عرصه تلویزیون علاوه بر تعدادی از هنرمندان دیگر، یک شب به یادماندنی را در جمع ۴ هزار تماشاگر برگزار کنند و درآمد حاصل را برای حمایت از «باشگاه بسکتبال حکمت» هدیه کنند تا دوباره بتواند این باشگاه روی پای خود بایستد.

انتظار می‌رود رامی عیاش تعدادی از آهنگ‌های دوست‌ داشتنی خود را اجرا کند، در حالی که میشل فاضل بر روی پیانو موسیقی‌های زیبای خود را برا حاضران می‌نوازد.
از سوی دیگر هشام حداد بازیگر معروف تلویزیونی این کشور نیز یک استنداپ کمدی مهیج که به تقلید و ادای هنرمندان دیگر می‌پردازد را اجرا می‌کند.

همچنین قرار است هنرمندان دیگری از گروه «او میشل» آهنگ‌های عربی و غربی را در این کنسرت بزرگ اجرا کنند.

این باشگاه ورزشی لبنان دارای تاریخ طولانی است، که یکی از نمادهای ملی در عرصه ورزش این کشور به شمار می‌رود، اما به تازگی به دلیل کمبود بودجه از ورشکستگی و توقف فعالیت‌های ورزشی خود رنج می‌یرد.

میشل ابوعبدو عضو هیئت امنای این باشگاه به منظور احیای باشگاه و تشویق بازیکنان به ادامه ورزش خود تصمیم گرفت تا این کنسرت را در یک فضای مناسب و زیبا برگزار کند.
البته این کنسرت یکی از مجموعه فعالیت‌هایی است که ابوعبدو با هماهنگی و حمایت ایلی یحشوشی مدیرعامل باشگاه حکمت خواهد بود.

ابوعبدو در مصاحبه‌ای با «الشرق الاوسط» گفت: «این بر هیچکس پوشیده نیست که این باشگاه پر افتخار که دستاوردهای بزرگی در رقابت‌های عربی و محلی در عرصه ورزش بسکتبال بدست آورده است از مشکلات مالی و کاهش بودجه رنج می‌برد… بنابراین ما با دوستداران این باشگاه و رئیس آن تصمیم گرفتیم تا یک طرح عملی را نجات این باشگاه برنامه‌ریزی بکنیم و آن را اجرا کنیم».

 

منبع: شرق الاوسط