۱۳۹۷/۱۱/۲۹
۸:۲۵ ب٫ظ

یانی هنرمند یونانی یک کنسرت موسیقی را در سعودی با مشارکت تعداد زیادی از هوادارانش در داخل و خارج از سعودی برگزار کرد.

«رؤیاها تبدیل به واقعیت می‌شوند» اثر جدید یانی خواننده یونانی

به گزارش الأمه:
این هنرمند جهانی یونانی هواداران سعودی‌اش را با آماده کردن اثری ویژه برای سعودی تحت عنوان «رؤیاها تبدیل به واقعیت می‌شوند» شگفت زده کرد.

یانی پیش از ساختن این اثر یک هفته در العلا اقامت کرد و با تاریخ منطقه و میراث آن به خوبی آشنا شد.

وی از مشارکت خود در فعالیت‌های جشنواره موسیقی «زمستان طنطوره» ابراز خوشحالی کرد و گفت: «العلا مکانی منحصر به فرد و الهام بخش است. طبیعت اینجا مرا شگفت زده کرد و مرا به سفری هزاران ساله در زمان برد».

وی ضمن اشاره به اینکه حس الهام بخشی در العلا نهفته‌است و استعدادها در اینجا شکوفا شده و روح انسان را به دوردست‌ها می‌برد، گفت: «از صمیم قلبم از هیئت درباری استان العلا به خاطر برگزاری این جشنواره در این مکان خاص تشکر می‌کنم».

وی به همراه گروه ارکسترش علاوه بر این اثر هنری ویژه، تعدادی از آثار هنری خود را که جایزه‌های جهانی برده و با آنها مشهور شده‌است را برای حضار نواخت.

گفتنی است جشنواره «زمستان طنطوره» در دسامبر گذشته آغاز شد و میزبان هنرمندان بزرگ جهان غرب و عرب از جمله آندریا بوچلی ایتالیایی، عمر خیرت مصری، لانگ لانگ چینی و ماجده الرومی لبنانی بود.

بعد از تمدید دو هفته‌ای جشنواره شبی برای بزرگداشت موسیقی عراقی با حضور کاظم الساهر و الهام المدفعی و همچنین شبی برای بزرگداشت عبدالکریم عبدالقادر با خوانندگی راشد الماجد و ماجد المهندس برگزار خواهد شد.


منبع: شرق الاوسط